#MİLLİYAS

175 4 1
                                    

Arkadaşlar, derslerin yoğunluğundan dolayı yayımlayamadığım bölümü bugün paylaşacaktım. Fakat bildiğiniz üzere ülkecek yastayız. Yaşadığımız bu büyük acı ve milli yasımız nedeniyle bugün yeni bölüm paylaşmayı doğru bulmuyorum. O yüzden öncelikle özür diliyorum sonra da hepimize baş sağlığı diliyorum. 

Yaşadığımız büyük bir facia ve hepimizin acısı büyük, yarası derin... Aramızda SOMA' da yakını olan var mı bilmiyorum ama eğer varsa öncelikle sizlerin, sonra hepimizin başı sağ olsun. Hepimiz tek bir yürek olduk ve gelecek ümitli haberleri bekliyoruz dört gözle.. Gelen acı haberlere beraber döküyoruz gözyaşlarımızı. 
Bildiğim kadarıyla 780 küsür kişi varmış; yarısı girecekken yarısı çıkıyormuş ve tam devre değişimi sırasında meydana gelmiş. Mart- Nisan aylarında teftiş de yapılmış sanırım. Ama ölüm "geliyorum" demiyor... Tabii bu işi sansa bırakalım ölecekleri varmış denmez, denmemeli. Hele de bir ülkeyi yönetiyorsan.. Neyse tabii bunlar sadece bizim duyduklarımız. İşin aslını, yöneticilerin gerçekte neler söylediklerini, ne kadar önemseyip ne kadar tedbir aldıklarını bilemeyiz. Aramızda her görüşte insan var ve saygı duymalıyız. Zaten bildiğim kadarıyla özel sektörmüş fakat başka ülkeler için göz yaşı döken yöneticilerimizin 700 kişi için bu denli soğukkanlılıkla yaklaşımları çok ironik. 

Herneyse dediğim gibi hepimizin farklı görüşleri var ve biz, yalnızca bize yansıtıldığı kadarını o cansız ekranın ardında izlediğimiz kadarını bilebiliriz ne yazık ki.. Böyle bir günde siyaset konuşulmaz, A partisi B partisi sağcısı solcusu olarak bakılmaz, bakılamaz. Çünkü söz konusu olan yüzlerce can kaybı.. Yüzlerce dul kalan bayan, yüzlerce evladını kaybeden ana-baba, yüzlerce akrabasını, abisini kardeşini kaybetmiş insan ve yüzlerce yetim... Bunun ötesinde hiçbir şey yok. 

Allah'ım madende yakını olanlara sabır, güç kuvvet versin ve yardım etsin. Ateş düştüğü yeri yakar, bir an önce acılarını dindirsin. Sonra da hepsinin mekanı cennet olsun... Onlar artık bizim şehitlerimiz, bizim iç acımız. Hepimizin başı sağ olsun. Herkese teşekkürler. 

#SOMA ...

KALBİMİN KIRIKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin