She Mine - P31

1.4K 43 0
                                    

AhSeng menendang tubuh boby bila sekali lagi mereka berdua melakukan kesilapan.

“ bodoh.. Aku bukan suruh kau orang berdua cederakan jutawan tu.. Aku suruh kau orang berdua ekori dia..dimana dia tinggal , and aku nak perempuan yang tinggal dengan dia tu.. Anak Judah, bukannya pergi tikam dia dengan pisau.. Kerja senang pun susah nak buat.. ” Ahseng sekali lagi menendang perut boby.

“ minta maaf boss..kami salah infomasi.. Kami janji buat yang terbaik lepas ni.. ” Jawab boby sambil mengangkat tangannya.

“ last warning ok.. Kalau kau orang berdua gagal lagi.. Kau nampak ni.. Aku boleh bunuh kau orang berdua lebih seksa daripada ni.. ” Ahseng mengacukan pistol di kepala boby dan kawannya itu. Boby mengangguk , rasa takut melihat pistol itu.

“ yes boss.. Kami janji tak gagal lagi.. ”Jawab Boby dengan gementar. Ahseng lalu menyuruh mereka berdua keluar dari rumahnya.

ARTHUR memandang Yara yang membersih dalam bilkknya. Pakaian yang kotor dibasuhnya , lantai di mop , semua bersih.

“ eh dah la tu.. Tak payah nak buat-buat rajin depan aku pula.. ” Ujar Arthur kepada Yara. Yara memandang Arthur.

“ boss saya buat semua ni , bukan nak tunjuk rajin depan boss..tapi sebab saya kan pekerja Boss.. Saya kena kemas semua ni.. Lagipun boss kan tak suka tinggal tempat kotor dan  berhabuk.. ” Jawab Yara dan senyum.

“ tak payaj la.. Mama boleh buat semua tu..awak tak payah la buat kerja semua ni... Menyemak la.. ” Ujar Arthur lagi. Yara melepaskan keluhan. Semenjak Arthur kena tikam orang ni, perangai berubah , dia tidak melihat Yara buat semua kerja didepannya.

“ mama..mama... ” panggil Arthur memanggil Doktor Marian.

“ ye.. Ada apa ni.. ” Soal Doktor Marian belari masuk kedalam bilik Arthur.

“ mama , Arthur nak air kosong... ” Jawab Arthur kepada Doktor Marian. Doktor Marian memandang Yara disebelah Arthur.

“ eh tak pa mama.. Biar yara pergi ambilkan.. ” Jawab Yara dan melangkah keluar dari bilik menuju ke dapur.

“ Arthur what happen hah.. Kenapa marah-marah dengan Yara.. ” Soal Doktor Marian. Arthur diam tidak mahu menjawab pertanyaan Doktor Marian. Yara masuk kedalam semula dan membawa segelas air kosong kepada Arthur.

“ na boss air kosong.. ” Ujar Yara dan menghulurkan kepada Arthur tapi tiba-tiba Arthur menolak cawan itu dari tangan Yara. Gelas itu jatuh dan pecah berderai atas lantai.

“ Arthur.. ” Doktor Marian memarahi Arthur , Yara terkejut dengan apa yang Arthur lakukan itu.

“ keluar dari bilik saya sekarang juga.. ” Arah Arthur kepada Yara. Yara tidak tahu apa salahnya terhadap Arthur kali ini. Doktor Marian menyuruh Yara keluar dari bilik Arthur.

“ Arthur what happen hah.. Kenapa dengan awak ni..marah-marah macam ni.. Kau dah kenapa.. ” Soal Doktor Marian.

“ mama.. Tolong tinggalkan arthur sendiri.. Arthur nak rehat.. ” Jawab Arthur kepada Doktor Marian. Doktor Marian mengeluh dan mengemas gelas yang pecah tadi sebelum melangkah keluar dari bilik Arthur.

“ i hope nothing happen between you and yara.. And mama , tak suka kamu layan Yara macam tu.. She not like what you think about her.. She good person.. Dia layan awak dengan baik..jaga awak dengan baik.. Mama tak suka sikap awak ni..” Ujar Doktor Marian sebelum melangkah keluar dari bilik Arthur. Arthur diam bila mendengar kata Doktor Marian.

“ i know.. But i dont want the all memory comeback in my life... ” Desis Arthur dan memejamkan matanya.

SHE MINE Where stories live. Discover now