She Mine - P44

1.4K 39 0
                                    

Kini genap Sebulan perkahwinan Arthur dan Yara. Mereka berdua bahagia sebagai pasangan Suami isteri. Arthur bahagia bila bersama dengan Yara.

sayang.. Are you okay.. ” soal Arthur kepada Yara bila melihat Yara diam memandang kearahnya.

“ ya am okay.. Berapa lama sayang ke japan.. ” Soal Yara kepada Arthur. Arthur senyum dan menarik tangan Yara mendekatinya.

“ just 3 day only sayang.. Kenapa , dah rindu ke.. ” Ujar Arthur. Yara mengangguk dan memeluk tubuh Arthur.

“ is okay la.. Nanti pUan Raiya datang sini temankan sayang.. Mama and papa pun ada nanti.. ” jawab Arthur. Yara merenggek manja dan mendonggak memandang Arthur.

flight syang pukul berapa.. ” Soal Yara kepada Arthur.

pukul 11 pagi ni... Tunggu Gary datang ambil je ni.. Sayang tak payah datang airport.. Nanti berderai air mata kat Airport.. ” Ujar Arthur dan mencium dahi Yara. Yara memejamkan matanya.

Arthur dan Yara bangun dari sofa bila mendengar bunyi hon kereta di luar.

sayang..pergi dulu ea.. Petang nanti mama datang sini.. Puan raiya mungkin malam nanti.. ” ujar Arthur. Yara menahan air matanya dan mengangguk. Athur senyum dan mengucup dahi Yara lembut. Yara memeluk tubuh Arthur dengan erat.

“ sayang miss you.. ” bisik Yara dan meleraikan pelukkannya dengan Arthur. Arthur senyum dan melangkah keluar. Tapi belum sempat kakinya melangkah berapa langkah keluar rumah. Tiba-tiba Yara jatuh terjelepok atas lantai. Pengsan.

****
puan Rita memandang Gary dan mencari Arthur.

again.. ” Soal Puan Rita. Gary mengangguk. Puan Rita mengeluh.

tapi Encik momota nak jumpa Arthur , this important...” Ujar Puan Rita.

yara tadi pengsan.., so dia suruh kita je pergi.. And nanti dia bagi Email kepada Encik momota..dont worry ,we can do it again.. ” jawab Gary memberi semangat kepada Puan Rita. Puan rita mengeluh. Sekali lagi mereka berdua ke jepun sendiri. Kali ni tanpa Isaac.

*****
Yara membuka matanya pelahan, dan menoleh memandang disebelahnya. Arthur tidur disebelahnya sambil memeluknya. Yara senyum dan mengenggam tangan Arthur. Arthur membuka matanya tersedar bila merasakan tangan Yara mengenggam tangannya.

sayang dah lama bangun ke tadi... ” Soal Arthur kepada Yara. Yara menggelengkan kepalanya. Arthur memegang perut Yara dan mengusap pelahan. Yara hairan dengan tindakan Arthur.

mom to be.. ” Bisik Arthur kepada Yara. Yara tidak percaya dengan apa yang Arthur katakan itu. Arthur mengangguk dan senyum kepada Yara. Yara teruja dan terus memeluk tubuh Arthur .

tapi macam mana sayang tahu.. ” Soal Yara.

mama.. Tadi mama datang sini sekejap.. Patutla lain semacam je dengan sayang.. Tidur pun mesti nak sayang peluk , nak melekat je dengan sayang 24 hour.. Rupa-rupanya ada orang tengah pregnant .. 2 week.. ” jawab Arthur. Yara mencebik bibirnya dan mencium pipi Arthur.

sorry sayang.. Sayang tak jadi lagi pergi japan jumpa Encik momota.. Am sorry.. ” Ujar Yara. Arthur menggelengkan kepalanya.

is okay.. Yang penting sekarang , Sayang kena sihat , jaga kandungan sayang ni ea.. ” Jawab Arthur. Yara mengangguk. Arthur memeluk tubuh Yara , rasa bersyukur sebab mereka berdua akhirnya dikurniakan Anak , yang masih lagi dalam kandungan Yara , Arthur berdua agar kedua-duanya sihat. Yara senyum dan melepaskan nafas lega. Berita gembira yang sangat menggembirakannya. Arthur dan dia akan menjadi ibu dan ayah kepada anak yang akan lahir itu nanti.

SHE MINE Where stories live. Discover now