" what.." Gary dan Isaac memandang Arthur dengan tidak percaya.
" ya.. Saya salah.. Saya tak tahu apa saya lakukan..tapi bukan niat saya.. " Jawab Arthur dan meraup wajahnya , rasa serba salah. Ya dia akui yang Yara bukan jenis perempuan yang dia kenali selama ini.
" so what should we do now.. " Soal Gary kepada Arthur.
" i dont know.. Nanti la saya fikirkan.. " Jawab Arthur dan menumpukan perhatian kepada kerjanya.
" eh.. Jangan lupa , Kita kena pergi Japan Esok lusa, kena jumpa Encik momota.. Kita ada projek dengan dia.. " Ujar Arthur mengingatkan Gary dan Isaac.
" Mak cik Rita also.. Dia kena ikut sekali.. " Sambung Arthur lagi.
" macam mana dengan meeting tu , Dengan Tuan Fuad ? " Soal Isaac.
" kita uruskan lepas balik dari japan minggu depan.. " Jawab Arthur.
" tapi , awak okay ke tak.. Sebab awak kena banyakkan rehat , luka awak tu belum sembuh lagi..ni baru 1 minggu lebih.. " soal Isaac.
" am okay.. Dont worry la.. Nanti minta mama check lagi.. " Jawab arthur. Gary dan Isaac mengeluh. Arthur memang degil.
" Ahhh.. Gary , beritahu Sarah and sofia.. Suruh uruskan dokumen yang Puan Hiaya bagi bulan lepas.. Saya nak tengok nanti..kemaskini kan semua.. " Ujar Arthur kepada Gary. Gary mengangguk.
" and that all.. Awak berdua boleh pergi sambung kerja.." Arthur senyum dan memandang kearah komputernya semula. Gary dan Isaac bangun dan keluar dari bilik pejabat Arthur.
" apa aku dah buat ni.. Aku terlalu kejam dengan dia.. Aku bukan tak sukakan dia tapi aku tak nak sejarah lalu berulang lagi.. " Desis Arthur dan meraup wajahnya.
Gary dan Isaac ketawa kecil dari luar bilik pejabat Arthur , rasa seronok pula melihat Arthur begitu." mission 90% complete.. " Bisik Gary kepada Isaac. Isaac mengangguk kepalanya.
" tapi , Did he love Her.." Soal Isaac
" kita doakan saja.. Dia akan sukakan Yara..jangan risau.. He will love her.. " Jawab Gary dan mengajak Isaac pergi ke bilik pejabat mereka.
Arthur menghempaskan Fail yang dipegangnya, Fikirannya berserabut.
Arthur mencapai handphonenya dan membuka CCTV di Handphonenya lagi. Arthur melepaskan keluhan bila melihat Yara sedang mengemop lantai." apa dia nak sebenarnya ni.. " Desis Arthur dan menutup CCTVnya itu semula.
" boss.." Sofia masuk ke dalam bilik pejabat Arthur.
" yes sofia.. " Arthur membetulkan tempat duduknya.
" ni pasal dokumen Puan Haiya .. Ada sedikit keliruan.." jawab Sofia dan memberitahu kesalahan yang terdapat pada Dokumen itu kepada Arthur.
" ow.. Nanti call Puan Haiya.. Masih belum terlambat lagi.. Dan uruskan semua tu.." Ujar Arthur. Sofia mengangguk dan keluar dari bilik pejabat Arthur
Arthur melepaskan keluhan lahi.YARA membaringkan tubuhnya atas sofa , badannya rasa letih.
" mak.. Kalau mak masih disini dengan yara , semua ni takkan berlaku..yara tak jadi mangsa Ayah..Yara tak juga akan berjumpa dengan dia.. Kenapa semua ni berlaku mak.. " Yara Melepaskan keluhan dan tanpa sedar dia tertidur atas sofa itu.
YOU ARE READING
SHE MINE
Romance- She Mine - Pertemuan antara gadis miskin dengan seorang lelaki Jutawan muda yang ego dan bersikap tegas. Adakah mereka akan saling mencintai ? Teruskan membaca novel SHE MINE untuk mengetahui kisah selanjutnya.