Yara memandang Doktor Marian dan Doktor Edmund mendukung Anaknya sambil bermain dengan anak lelakinya itu. Yara senyum bahagia , Akhirnya keluarganya bersatu semula.
“ kenapa senyum seorang-seorang ni.. ”Tegur Arthur kepada Yara dan duduk diseebelah isterinya itu.
“ tak da apa , Yara rasa bahagia bila melihat papa dan mama dengan anak kita , Yara seolah -olah macam mimpi indah yang sangat panjang.. ” Jawab Yara dan senyum lagi. Arthur lalu mengucup bibir Yara. Yara terkejut dan memukul lembut paha Arthur.
“ ehh.. Nanti mama papa nampak.. Sayang ni tak baik buat macam tu depan parent.. ” Bisik Yara pelahan. Arthur ketawa kecil.
“ tadi kata Mimpi indah yang panjang sangat , ni sayang nak sedarkan sayang la ni.. Takut tak bangun-bangun dari mimpi indah tu , kasihan sayang tunggu sini.. ” Usik Arthur. Yara ketawa dan mencuit hidung Arthur.
“ itu bukannya maksud Yara.. Yara gembira sebab sekrang , Yara rasa lengkap , ada keluarga yara , Ada suami dan ada anak sendiri.. Satu Anugerah yang sangat indah dalam hidup Yara.. Yara bersyukur sangat.. ” Jawab Yara dan memberi senyuman indah kepada Arthur.
“ sayang pun bersyukur atas apa yang sayang ada sekarang ni , Ada sayang dan anak kita , ada papa dan mama yang menjaga Sayang dari dulu sampai sekarang..kalau bukan sebab mereka Sayang takkan berjaya sekarang ni.. ” Jawab Arthur pula. Yara mengangguk dan memeluk tubuh Arthur erat. Arthur membalas pelukkan Yara dan mengucup ubun-ubun Yara dengan penuh kasih sayang.
“ sayang hujung minggu ni.. Gary and Sofia bertunang.. Sayang kita nak beli hadiah apa untuk mereka berdua.. ” Soal Yara. Arthur diam sejenak.
“ nanti la Sayang pergi belikan hadiah tu.. ” Jawab Arthur. Yara mengangguk.
“ sayang thank You so much , for Everything.. Sayang tahu tak pertama kali kita jumpa.. ' soal Yara. Arthur memandang Yara lalu mengangguk , di kedai makan Puan Raiya.
“ sayang tahu tak masa tu , Yara dah mula sukakan sayang tapi bukan suka macam sekarang , Yara suka as fans sebab Sayang tahu tak sayang ni macam muka Artis kat luar sana.. ” Arthur terus ketawa , sampai kat situ pula fikiran isterinya itu.
“ kalau sayang ni artis , tak da la kita berjumpa.. Mengarut betul , ” Ujar Arthur dan menggelengkan kepalanya.
“ but yess.. Muka sayang ni sebiji macam artis kat luar tu , siapa ea.. ” Yara diam dan fikir sejenak. Arthur menggelengkan kepalanya.
“ dah la tu , tapi yang paling sayang ingat. ,Masa sayang langgar sayang kat Pejabat.. And salahkan kita pula langgar dia.. ” Ujar Arthur. Yara terus ketawa dan masih ingat dengan kejadian itu. Yara terus memeluk tubuh Arthur dan masih ketawa.
“ tapi sekarang , sayang nak ganti balik la handphone tu.. ” Sambung Arthur lagi. Yara mengerut dahinya. Arthur lalu menghulurkan sebuah handphone oppo A7 kepada Yara.
“ this for You sayang.. Ikhlas dari sayang , bukan sebab kisah lalu but this present i give for You dear.. ” Jawab Arthur. Yara mencapai handphone itu dan mengucap terima kasih kepada Arthur.
“ kiss... ” Ujar Arthur dan menunjukkan Bibirnya kepada Yara. Yara menepuk bahu Arthur dan memandang Doktor Edmund dan Doktor Marian di ruang tamu. Mereka berdua senyum dan melangkah ke belakang bersama dengan cucu mereka itu.
“ na tengok mama papa sporting.. ” Arthur menunjukkan bibirnya lagi menyuruh Yara menciumnya tanda terima kasih. Yara pelahan mencium bibir Arthur. Arthur senyum dan memeluk tubuh Yara dan membalas ciuman Yara.
Siapa sangka Yara bertemu jodoh dengan seorang jutawan muda yang baik hati tetapi terlalu ego. Di situ juga dia bertemu dengan Keluarga kandungannya Doktor Edmund dan Doktor marian.
“ Thank god for everything you have done to me and my familys.. Forgive my sins.. Bless my famliy and save us from danger and evil who want to disturb us.. Thank You lord.. ”
“ sayang.. I love You so much.. ” - Yara Hennah
“ Love You too sayang , Thank you for give ne are special gift , Our son yves Arthur..” - Arthur Andrian
“ Yves Arthur... Nama anak kita.. ”
Akhurnya , kehidupan mereka bahagia selamanya . Cinta itu setia , Kesetiaan kita terhadap cinta itu tak pasti...
*Thank You so much , This my first Novel , i hope you all enjoy read my novel.. If i do mistake , just comment below , i will learn from the mistake.. Stay turn with my Second Novel , Crush on You *...
YOU ARE READING
SHE MINE
Romance- She Mine - Pertemuan antara gadis miskin dengan seorang lelaki Jutawan muda yang ego dan bersikap tegas. Adakah mereka akan saling mencintai ? Teruskan membaca novel SHE MINE untuk mengetahui kisah selanjutnya.