Hari yang di tunggu-Tunggu oleh Arthur dan Yara akhirnya tiba.
Mereka berdua melangsung perkahwinan mereka berdua secara sederhana sahaja di Church St.Joseph.
Ahli keluarga dan Kawan-kawan sahaja yang dijemput di majlis itu.“ taniah boss.. It beautiful day.. ” Ucap Sarah kepada Arthur dan Yara. Yara mengangguk dan bergambar bersama dengan Sarah.
“ hey bro... Happy wedding day.. Hi beautiful bride.. You so lucky to have Arthur and our king so Lucky to have You.. And semoga berkekalan hingga hujung nyawa.. ” Gary memeluk tubuh Arthur dan bersalam dengan Yara.
“ bawa la girlfriend jumpa kami.. Nanti boleh berkenalan.. ” Usik Yara pula kepada Gary. Gary memberi isyarat mata agar tidak bercakap soal kekasih depan Arthur. Yara menutuo mulutnya dan ketawa kecil.
“ Congratulation both You.. Am so happy for you Yara... ” sofia memeluk Tubuh Yara dengan erat tidak mahu lepaskan Yara.
“ dah la tu... Itu isteri orang dah.. ” Puan Rita pula menegur Sofia. Sofia melepaskan pelukkannya dan memandang puan Rita. Puan Rita ketawa kecil dan mengucap selamat pengantin baru kepada Arthur dan Yara.
“ kak Yara... Taniah.. ” Yara senyum bila melihat Anak-anak Puan Raiya datang menghampirinya bersama dengan puan Raiya.
“ Yara.. Mak cik ucap taniah.. Lepas ni kena jaga suami dengan baik ok.. .” Puan Raiya memeluk Yara dan bersalam dengan Arthur.
“ thank You mak cik.. Adik-adik akak.. Thank you so much sebab datang .. ” Yara memeluk mereka semua. Arthur senyum melihat mereka.
“ my son.. And my daughther-in-law.. Congratulation .. Finally , This special day , wonderful day.. Papa dan mama sangat gembira melihat kamu berdua akhirnya disatukan.. Mama dan papa doakan semoga berkekalan hingga hujung nyawa.. Bagi papa mama cucu cepat.. ” Ujar Doktor Edmund kepada Arthur dan Yara. Arthur ketawa kecil.
“ mama juga begitu.. And jangan lupa cucu.. ” Ujar Doktor Marian pula. Arthur memandang Yara dan senyum.
“ well..well.. Congratulation new couple.. The best couple.. ” Jasmine menghampiri mereka berdua dengan senyuman manis di bibirnya.
“ kenapa tak beritahu Jasmine pasal perkahwinan ni.. ” Soal Jasmine dan memeluk dadanya.
“ it not important.. Lebih baik awak pergi dari sini sebelum saya suruh pengaw heret awak keluar dari sini.. ” Bisik Arthur. Jasmine memandang Yara dan Arthur lalu senyum.
“ okay..saya akan balik lepas ni... Saya datang sini sebab nak ucap taniah atas perkahwinan ni.. And saya minta maaf dengan kamu berdua...” Jawab Jasmine dan senyum lalu melangkah keluar dari situ. Arthur melepaskan keluhan.
“that is what i mean... She will do anything to get you back.. ” Jwab Yara risau. Arthur senyum dan mengenggam tangan Yara.
“ dont worry.. Selagi awak dengan saya.. Awak akan selamat.. ” yara risau dengan Jasmine. Yara membalas genggaman Arthur.
“ is okay.. ” Arthur memegang pipi Yara lembut. Gary dan Isaac menghampiri Arthur dan Yara.
“ dia buat apa datang sini... ” soal Gary kepada Arthur. Arthur menggelengka. Kepalanya.
“ better , be careful la ok.. Nak buat hal betul perempuan ni.. ” Ujar Isaac dan mengeluh.
“ dah is okay.. ” Arthur tidak menyuruh Gary dan Isaac menyebut lagi nama Jasmine bila melihat Yara tidak selesa dan tangannya rasa sejuk , Yara takut Jasmine melakukan benda yang tidak baik.
YOU ARE READING
SHE MINE
Romance- She Mine - Pertemuan antara gadis miskin dengan seorang lelaki Jutawan muda yang ego dan bersikap tegas. Adakah mereka akan saling mencintai ? Teruskan membaca novel SHE MINE untuk mengetahui kisah selanjutnya.