She Mine - P45

1.4K 40 0
                                    

****
Arthur dan Yara senyum bahagia bila melihat anak lelaki mereka. Arthur memeluk anak mereka itu dan dahinya dikucup lembut. Atthur memandang yara dan mengucap terima kasih. Dahi Yara di kucup lembut.

sayang... Thank you so much.. Sayang sudah hadiahkan sayang hadiah yang tidak ternilai... Thank you.. ” Arthur senyum gembira.

You too sayang.. Thank you sebab jaga Yara sepanjang Yara pregnant , melayan karenah yara yang selalu menyakitkan hati sayang.. Selalu.menyusahkan sayang.. Thank You sayang sebab selalu ada disisi sayang.. I love you.. ” Balas Yara dan senyum bahagia. Arthur mengangguk kepalanya.

Sepanjang Yara mengandung , macam-macam karenah , paling susah nak pujuk , bila Yara menangis bila hatinya sedikit tersinggung jika Arthur tidak melayannya.

oh my god... Cutenya..” Sofia memeluk tubuh Yara bila melihat anak yara. Yara ketawa kecil dan membalas pelukkan Sofia.

“ hmm.. Takkan nak peluk lama sangat.. ” Usik Arthur. Sofia dan Yara ketawa bila mendengar kata Arthur.

tadi siapa ikut.. ” Soal Yara kepada Sofia. Sofia memandang ke luar bilik. Gary melangkah masuk. Yara memandang Sofia , sofia tersipu-sipu malu.

eleh.. Nak sorok sangat la tu hubungan kamu berdua tu..lama dah saya tahu.. Cuma tak nak ganggu je.. ” Jawab Arthur. Gary senyum dan menolak lembut bahu Arthur.

“ elhh kau dua orang ni.. Macam kau orang berdua ni pula couple.. Ewuuu ”Yara dan Sofia ketawa. Yara menoleh kearah bayinya bila mendengar dia merenggek. Sofia menutup mulut Gary supaya jangan bising.

“ comel budak ni.. Besar nanti memang hensem macam ayahnya.. ” Ujar Sofia memuji anak Yara.

tak macam mak dia ke.. ” Soal Yara pula.

“ ada juga la.. Sikit.. Mata ada.. Itu yang cantik.. ” Jawab Sofia lalu ketawa kecil.

hmmm saya ada satu kejutan juga untuk kamu Yara.. ” Ujar Gary. Yara memandang Gary.

“ i think you will be happy and happy when you hear this New.. ” Ujar Gary dan memandang Arthur. Arthur mengangguk.

“ Mama Marian and Papa Edmund.. Adalah mak dan ayah kandung yara.. ” Ujar Gary. Yara ketawa kecil dan menggelengkan kepalanya.

yes .. Semua ni kenyataan , Doktor edmund sudah buat Ujian DNA dan semuanya tepat.. Dulu Judah ambil kamu dari mereka sebab marah terhadap Mak dan ayah kamu.. Lalu dia menculik kamu dan beritahu mereka yang kamu sudah mati , dia rancang semuanya.. ” Sambung Gary lagi. Yara diam tidak percaya.

hello.. ” Doktor edmund dan Doktor marian masuk kedalam dan membawa Hadiah kepada Anak Arthur dan Yara. Cucu mereka. Yara memandang mereka berdua lama, tidak sangka mereka adalah orang tua kandungannya. 

Yara sayang.. Kenapa pandang mama dan papa macam tu.. ” soal Doktor marian. Yara senyum dan air matanya jatuh ke pipinya. Yara terus memeluk tubuh Doktor Marian Erat.

Mama... Papa.. ” ujar Yara dan memeluk tubuh Doktor Edmund.

Akhirnya kami jumpa kamu yara.. We miss You so much.. Maafkan kami sebab lambat tahu.. ” Ujar Doktor Marian. Yara menggelengkan kepalanya dan memegang pipi Doktor Marian.

is okay mom.. Dad , Yara gembira sebab sudah tahu siapa ayah dan ibu Yara sebenarnya.. Tapi yara sedih sebab tak dapat nak perkenalkan ibu Yara yang menjaga Yara dari kecil sampai besar.. Dia sudah tiada.. ” Jawab yara. Doktor Marian melepaskan keluhan dan memeluk tubuh Yara mengusap lembut rambut anaknya itu. Selama berapa tahun mereka tidak menjumpai Yara dan sekarang mereka menjumpainya setelah sekian lamanya. Yara yang mereka ingatkan sudah tiada , muncul depan matanya , Takdir mempertemukan Mereka bertiga.

SHE MINE Where stories live. Discover now