Semakin hari , Sikap Arthur terhadap Yara semakin dingin , dia tidak bila Yara masuk kedalam biliknya dan mengemas dalam biliknya , dia melayan Yara sangat kasar. Yara tetap bersabar dengan karenah Arthur dan tetap menganggap Arthur adalah pelindungnya dan penyelamatnya daripada Bapa tirinya.
“ Yara... ” Panggil Arthur sambil memegang tali lehernya. Yara belari mendapatkan Arthur.
“ ya boss.. Kenapa ” Soal Yara dan memandang Arthur.
“ what this.. Aku dah cakapnkan..aku tak suka kau sediakan semua ni... ” Arthur membaling Tali lehernya itu ke muka Yara. Yara melepaskan keluhan.
“ minta maaf boss.. Tapi boss... ” Yara terus diam bila Arthur memandang wajahnya dengan tajam.
“ tak payah masak hari ni.. Saya tak balik malam ni.. ” Ujar Arthur kepada Yara.
“ Tapi boss nak ke mana.. Boss masih belum sihat sepenuhnya lagi.. Mama suruh boss rehat , jangan terlalu bergerak.. ” Jawab Yara bila Arthur masih lagi belum sembuh sepenuhnya. Luka akibat ditikam tempoh hari masih belum sembuh lagi.
“ boleh tak jangan mengarah aku..” Ujar Arthur dengan kasar. Yara mengangguk dan senyum acuh tak acuh.
“ suka hati boss la.. Yara cuma sampaikan pesanan Mama je.. Kalau macam tu , saya pun nak keluar nanti.. Saya nak tidur dengan Sofia malam ni.. Saya tal biasa tidur sendiri dalam rumah sebesar ni.. Saya takut.. ” Jawab Yara dan ingin melangkah pergi ke ruang tamu semula , sebab nak sambung kerjanya mengemas di ruang tamu. Tapi tangan Yara terus disambar kasar oleh Arthur , Arthur terua menolak tubuh Yara ke dinding.
“Auwww... ” Yara menahan sakit belakangnya. Matanya memandang Arthur dengan Tajam.
“ awak nak apa.. ” Soal Yara dengan marah. Dia tidak dapat menahan rasa sakitnya dengan sikap Arthur yang makin hari makin menyakitkan hatinya. Arthur senyum sinis.
“ kau marah ke .. ” Soal Arthur dan meletakkan kedua belah tangannya didinding menghalang Yara. Yara mengeluh.
“ tak..saya tak marah.. ” Jawab Yara dan memberi senyuman kepada Arthur.
“ kau tak boleh keluar dari rumah ni tanpa kebenaran aku... Even ke rumah sofia.. ” Ujar Arthur memberi amaran.
“ what...” Yara tidak percya dengan kata Arthur.
“ and one more thing.. Tak payah nak tunjuk baik depan aku.. Perempuan semua sama... ” Bisik Arthur , Yara makin sakit hati dengan mata Arthur. Yara menolak tubuh Arthur yang makin mendekatinya kasar.
“ awak tak payah samakan saya dengan dia .. Saya dengan dia tak sama.. Yes kita perempuan.. Tapi saya bukan seperti dia.. Kalau boss tak suka tengok muka saya sini.. Boss halau la saya dari sini..jangan seksa perasaan saya.. Jangan buat saya macam orang bodoh.. ” Ujar Yara dengan marah , perasaan marahnya akhirnya terkeluar juga dari dalam hatinya.
Arthur memandang yara dan terus melangkah masuk kedalam biliknya semula.“ kalau boss buat saya macam ni..sampai bila-bila pun semua ni takkan berakhir.. Kalau tak suka saya sini cakap.. ” sambung Yara lagi , tiba-tiba Arthur berpatah balik dan menarik tangan Yara masuk kedalam biliknya , Tubuh Yara di humba atas katil. Arthur terus menindih atas Yara. Yara tanpa menduga , Tindakan Arthur itu. Arthur menciumnya tanpa kerelaan Yara.
“ please let me go... Dont do like this to me.. Am not her... ” Ujar Yara dengan linangan Air mata. Arthur tersedar dari apa yang sudah dia lakukan terhadap Yara. Disebabkan kemarahannya dia tidak tahu dan tidak sedar apa yang dia lakukan. Arthur terus turun dari katil dan melangkah keluar dari biliknya. Arthur memegang pinggangnya , terasa sakit. Arthur mencapai kunci kereta dan terus pergi dari situ.
Yara bangun dan memegang dadanya , rasa sebak dan sedih dengan apa yang Arthur lakukan.
YOU ARE READING
SHE MINE
Romance- She Mine - Pertemuan antara gadis miskin dengan seorang lelaki Jutawan muda yang ego dan bersikap tegas. Adakah mereka akan saling mencintai ? Teruskan membaca novel SHE MINE untuk mengetahui kisah selanjutnya.