Chapter 8.

918 26 1
                                    

~P.O.V Caroline~

Om half 8 gaat mijn wekker, ik druk hem uit en sta op, loop naar beneden en pak wat te eten. 'hoelaat heb je met Nils afgesproken?' vraagt me moeder. 'half 1' antwoord ik. Ze zegt dat ze nog even boodschappen gaat doen en dat ze optijd terug is. Als ik mijn eten opheb loop ik naar boven en ga ik voor mijn kledingkast staan. Ik trek een leuke zwarte broek aan met een geruite blouche. Ik ga naar de badkamer, poets me tanden en doe mijn make-up, ik borstel me haar uit en tevreden kijk ik in de spiegel. Als ik weer op me kamer ben open ik app. 3 nieuwe berichten. 1 van Daphne: 'Eyy Carolien! Veel plezier vanmiddag bij Nils! x Daphne.' Ahh ze denkt ook overal aan! En 1 berichtje van Nils: 'Lieve Carolien, ik kan niet wachten tot vanmiddag dus ik moest je ff appen, tot vanmiddag xx Nils.' Ahh hij is echt lief!

~5 minuten later~

'Carolien we moeten gaan!' schreeuwt me moeder van beneden, we stappen in de auto en rijden richting A'dam. Ik app Nils of hij ff het adres door wil appen omdat ik niet weet waar hij woont, ik krijg het adres doorgestuurd en op de navigatie zie ik dat we er over 10 minuten zijn. Mijn hart maakt een klein sprongetje van geluk.

~10 minuten later~

Ik zeg me moeder gedag en loop naar de deur. Als ik aanbel doet er niemand open.. ik blijf even wachten en bel nog een keer.. niemand. Onee he denk ik bij mezelf zou ik te vroeg zijn?! of te laat?! Dan hoor ik vanaf de andere kant van de straat geschreeuw. Het is Nils, hij komt op me afrennen en geeft me een knuffel. 'Sorry ik moest nog ff wat boodschappen halen.

~P.O.V Nils~

Ik laat Carolien binnen en zeg dat ze op de bank mag gaan zitten. WOW wat is ze mooi.. 'Wil je wat drinken?''ja lekker' antwoord ze. Ik schenk cola in en ga naast haar zitten. Ik open twitter en tweet: WOW je bent echt mooi. Gelijk stromen me interacties vol met reacties van mainiacs, ik lees er een paar: 'OMG NILS IS VERLIEFD' 'Nils wie bedoel je?' Ik reageer niet omdat ik dat niet gezellig vind voor Carolien. 'Zullen we een film kijken?' 'Ja is goed!' Ik wist niet wat ik moest vragen dus dan maar een film, ik loop naar de keuken en haal popcorn. Ik pak een random film uit de kast, als ik op de hoes kijk zie ik dat het 'TITANIC' is, nou lekkere jankfilm. Ik hou de film omhoog en Carolien knikt ja. Ik loop naar de dvd speler en duw de film erin, ik ga weer naast Carolien zitten, ik merk dat ik automatisch heel dicht naast haar ga zitten, volgensmij merkt zij dat ook. Ik kijk snel voor me en de film start.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu