~P.O.V Daan~
Laura en ik staan al een tijdje te zoenen. Opeens horen we het brandalarm gaan en ik trek terug. Laura kijkt me bang aan. 'Daan we moeten hier weg' zegt ze. 'Ga maar vast naar beneden ik ga kijken waar de brand is' zeg ik maar Laura schud haar hoofd. 'Ik blijf bij jou'. 'Euhm Daan ik denk dat daar de brand is' zegt Laura en wijst naar het gordijn. Het hele gordijn staat in de fik. Ik ren naar de woonkamer en haal de blusser. Als de brand is geblust kijk ik naar Laura die op dat moment ook naar mij kijkt. 'Hoe kan dat?' vraag ik aan haar. 'Eum misschien had je hier kaarsjes neergezet?' zegt ze lachend. 'Haha jaa lach maar'. Ik begin achter haar aan te rennen tot ik dr vast heb. Ik geef haar een kusje en loop dan naar de woonkamer. Als we net zitten gaat de deur open. Een dronke Rein en Owen komen binnen lopen. 'Hallo luitjes was het leuk naar kamelen kijken?' vraagt Owen en kijkt ons aan. Nils komt samen met Caroline, Daphne en Myrthe binnenlopen. Ik kijk Nils raar aan. 'Waar hebben hun last van?' 'Beetje teveel gedronken' zegt hij en we beginnen te lachen. Als we allemaal zitten begint Mythe te praten. 'Hebben jullie een leuke avond gehad?' vraagt ze. 'Jaa hoor' antwoord Laura. 'Mogen we nu Laura officieel 'het vriendinnentje van Daan' noemen?' zegt Caroline. Laura begint hevig te knikken en ik begin te lachen. Als we allemaal moe beginnen te worden gaan we naar bed. Ik sla mijn armen om Laura heen en zo vallen we in slaap.
~P.O.V Caroline~
Ik loop met Nils naar onze kamer om te gaan slapen. 'Leuk dat Laura en Daan eindlijk samen zijn he?' zegt Nils. Ik klik en loop naar de kast. 'Ik ga nog even douchen' zegt Nils en loopt weg. Ik trek mn pyjama aan en haal mijn make-up eraf. Als ik terug kom gaat het schermpje van mn mobiel aan. 1 Nieuw watsapp bericht. Ik open het en dan schrik ik: denk maar niet dat je zo snel van me afkomt vieze vuile slet dat je bent, ik zal alles van je kapot maken, je vrienden je familie en Nils. Nils word binnenkort van mij en daar kun jij niks meer aan doen. BINNENKORT BEN JE DOOD.
Van schrik laat ik mijn mobiel vallen en er stromen tranen over mijn wangen. 'Caroline wat is er?' ik draai me om en zie dat Nils daar staat. Hij pakt mijn mobiel op en leest het berichtje. Zijn ogen worden groot.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...