Chapter 19.

732 24 0
                                    

~P.O.V Caroline~

We lopen naar boven en kijken alle kamers door. Geen Rein en Daphne. Geen Daan en Samantha. Als we voorzichtig de kamerdeur van Owen en Myrthe opendoen zien we dat ze liggen te slapen. We lopen nog een rondje door het huis en gaan dan naar buiten. 'Ik probeer Daan te bellen' zegt Nils. 'Ik probeer Daphne wel' zeg ik. Ze nemen allebij niet op. Gespannen lopen we door het park maar kunnen niemand vinden. Ik zie dat Nils helemaal begint te zweten. Ik stop even en houd hem tegen, Ik geef hem een knuffel. 'Het komt goed lieverd' fluister ik in zijn oor. Er loopt een traan ver zijn wang. 'Maar wat nou als we ze niet vinden, ze waren gister zo dronken misschien liggen ze ergens langs de weg of misschien wel in de sloot'. Hij snikt en droogt zijn tranen af. 'Het komt goed we vinden ze wel.' Ik geef hem nog een knuffel, hij slaat zijn hand om mijn heup. We lopen verders het park uit richting de straat. 'Waar gaan we zoeken?' vraag ik. 'we kunnen de weg naar de club gaan lopen en dan kijken of we iets vinden' Ik knik en we lopen over de weg. Als we voor de club staan hebben we niks gevonden. We lopen de club in en dan schrikken we. Daar liggen Daan en Samantha op de grond. Aan de bar zitten Rein en Daphne tegen elkaar. Alle 4 hebben ze hun ogen gesloten. Nils laat me los en rent naar Daan en Samantha en schud ze wakker. Ik doe hetzelfde bij Rein en Daphne, Rein is de eerste die ze ogen opendoet, meteen daarna word Daphne wakker. Als ik naar Nils kijk zie ik dat Daan en Samantha ook al wakker zijn. We horen de deur opengaan en Owen en Myrthe komen binnen lopen. We gaan met zijn 8te in een rondje zitten en er valt een doodse stilte. Ineens begint Nils te praten. 'Wat is er gebeurt? Waarom waren jullie niet thuis?!' 'Ik en Myrthe waren thuis' zegt Owen met een glimlach. 'En jullie? wat is er gebeurt?' Nils kijkt Daan met een strenge blik aan. 'We zaten daar op die 2 krukjes en we waren aan het zoenen en toen hoorden we gegil en er riepen mensen mijn naam, toen stonden er opeens allemaal Mainiacs voor ons foto's te maken en ze vroegen of we op de foto wilde, dat heb ik gedaan en toen weet ik niet meer wat er gebeurt is'. 'Ik en Daphne zaten aan de bar en opeens sliepen we idk wat er gebeurde, het leek wel alsof er in doe stoom uit die machine een of ander slaapmiddel zat'. We staren allemaal voor ons uit. 'Zullen we vanavond weer uitgaan?' vraag owen enthousiast. 'Ik niet' zeggen Daphne en Samantha tegelijk. 'Dan blijven wij ook thuis' zeggen Daan en Rein. 'Wij gaan wel he?!' Owen kijkt ons aan en we knikken. 'Zullen we nu nog ff het pretpark ingaan?' vraagt Rein. We knikken en staan op. Als we de deur open willen maken schrikken we. We krijgen hem niet open. Hij zit op slot. Iemand heeft ons opgesloten.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu