Chapter 50.

586 33 5
                                    

~P.O.V Caroline~

Vandaag is de laatste dag hier. Om 15:00 uur vliegen we terug naar Nederland. Ik ga Curaçao echt missen. De stranden, de zee, de lekkere ijsjes, m'n vrienden, maar vooral Nils. Ik kon de laatste weken gewoon elke dag bij hem zijn en nu zie ik hem niet meer zo veel. Ik stop de laatste spulletjes in de koffer als ik 2 handen om mijn heupen voel. Ik draai me om en kijk in de ogen van Nils. 'Hey' zeg ik zacht. 'Hey, ik dacht ik help je inpakken' zegt hij. Ik glimlach naar hem. 'Ik ga je missen' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Ik jou ook' fluiterd hij in mijn oor.

~P.O.V Daan~

Ik sta samen met Laura onze koffers in te pakken. Na deze vakantie ga ik Laura veel minder zien. Ik woon in Goor en zijn in Limburg. 'Daan, ookal is er een afstand tussen ons ik blijf van je houden, en onthoud dat jij de enige bent voor mij' zegt ze. 'Ik blijf ook altijd van jou houden en ik kom je zo vaak mogelijk opzoeken' zeg ik en geef haar een knuffel. 'Ik hou van je' fluister ik in haar oor. 'Ik ook van jou'.

~P.O.V Rein~

Ik sta samen met Daphne te wachten op de rest. 'Ik vond het echt leuk! Ik ga het hier zo missen!' zegt Daphne. 'Ik ook, we hebben hier zoveel meegemaakt met z'n 8e'. 'Ik ga jou missen Rein, echt heel erg' 'Ik kom heel vaak langs Daphne' zeg ik en geef haar een kus. 'Rein, beloof me dat je er bent als ik je nodig heb.' 'Ik beloof dat ik er ben als je me bij je wilt hebben' zeg ik met een grijns op m'n gezicht'. Ze glimlacht en geeft me een zoen.

~P.O.V Myrthe~

'Owen pak je koffer is in!' roep ik naar de badkamer. Owen staat nog even te douchen maar we moeten opschieten. 'JAJA IK KOM' roept hij terug. Vandaag gaan we terug naar huis, terug naar alle problemen. Ik hoop dat ik vaak naar Owen kan, hij is de enige bij wie ik me veilig voel. 'Daar ben ik'. Owen komt de badkamer uit en doet zijn laatste spullen in zijn koffer. 'Ik hou van je' zegt hij tegen mij en geeft me een kus. 'Ik ook van jou' zeg ik. 'Beloof me dat je komt als er iets is oke?' Hij kijkt me aan en ik knik. 'Oke' zeg ik dan en we lopen maar de rest.

~P.O.V Caroline~

We zitten in het vliegtuig. Laura ligt tegen Daan aan te slapen. Rein en Daphne luisteren naar muziek, en Myrthe en Owen zijn klef aan het doen. Ik lig met mijn hoofd op Nils zijn schouder. Nils is een boek aan het lezen en ik luister muziek. Ik kijk naar buiten door het kleine raampje. 'Caroline?' ik draai me om en zie dat Nils me aankijkt. 'Ik hou van je' zegt hij. 'Ik ook van jou' zeg ik en geef hem een kus die uitloopt in een zoen. Ik trek terug en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik luister naar de muziek en val langzaam in slaap.

~ The End~

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu