Chapter 48.

519 25 1
                                    

~P.O.V Owen~

Myrthe kijkt me aan met een glimlach op haar gezicht. 'Hoe ging het?' zeg ik en kijk haar vragend aan. 'Goed, ik heb mijn verhaal gedaan en ze gaan kijken wat ze er mee kunnen doen'. Ik voel boosheid opkomen. 'WAT NOU ZE GAAN KIJKEN ZE MOETEN IETS GAAN DOEN' schreeuw ik. 'Owen rustig ze gaan Samantha zoeken' zegt Myrthe. Ik word iets rustiger en ga tegen haar aan zitten. 'Zullen we vanmiddag gaan zwemmen?' vraagt Rein. Iedereen knikt. Ik loop samen met Myrthe naar onze kamer en we pakken onze spullen. 'Morgen gaan we alweer naar huis' zegt Myrthe en kijkt me verdrietig aan. Ik trek haar tegen me aan en geef haar een knuffel. 'Kom we gaan' Myrthe knikt en samen lopen we naar de rest.

~P.O.V Caroline~

We lopen met zijn alle naar het strand. Daan en Laura lopen vooraan, daarachter lopen Owen en Myrthe en daarachter lopen Rein en Daphne. Ik loop samen met Nils helemaal achteraan. Ik ga dicht tegen hem  aanlopen en pak zijn hand. Als we op het strad zijn leggen we onze handdoeken neer, ik ga op mijn handdoek liggen samen met Myrthe, de rest gaat de zee in.  'Jij en Nils zijn echt lief samen' zegt Myrthe opeens. 'Awh dat is lief maar jij en owen zijn ook cute'. Myrthe glimlacht, ik ga op mijn handdoek liggen en sluit mijn ogen. Opeens gaat er een mobiel en ik zit meteen rechtop. 'O shit waar is mijn telefoon?' hoor ik Myrthe schelden. Als ze eindelijk haar mobiel heeft gevonden pakt ze op. 'Hallo met Myrthe, ja, nee ,echt, ja oke bedankt doei' 'Wie was dat?' 'De vrouw van het politie bureau...'

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu