~De volgende ochtend P.O.V Caroline~
Ik zet mijn wekker uit en sta op. Ugh weer school.. Op de fiets doe ik me oortjes in en zet Dreamers op repeat.
Als k op school aankom komen Daphne, Myrthe en Samantha op me afrennen. 'Caroline heb je met Nils?' Vraagt Myrthe 'jaa ze zijn perfecte stel' zegt Daphne en ze beginnen alle 3 te juichen. We praten door tot de bel gaat en lopen dan naar ons lokaal. 'Hey Caroline hoe is het met je vriendje?' Vaagt Linda. O nee daar heb je haar weer. Linda is het populairste meisje van de onderbouw, en de pestkop. Ze pest me al vanaf de 1ste en ik heb er al aardig genoeg van. Door haar heb ik al 2x voor de trein gestaan en elke x werd ik tegen gehouden door Daphne. Als ik er aan terug denk gaan me ogen tranen. 'Wat is er Carolineke heeft hij iets vervelends gedaan?' Vraagt Linda door. 'Caroline en Nils zijn heel gelukkig en lief samen beter dan jij en Bart!' zegt Daphne. Daphne is echt lief daarom is ze ook mijn beste vriendin. 'Waarom laat je altijd zo over je heen lopen.. Je moet echt is je mond lostrekken' zeg Daphne tegen mij. Ze heeft gelijk ik moet een keer ingrijpen. Ik ga naast Samantha zitten en open mijn wiskunde boek.
~smiddags naar school~
Als ik thuiskom open ik de deur, hang me jas op en loop naar de woonkamer. Als ik de woonkamer inloop schrik ik.. Nils zit in de woonkamer er lopen tranen over zijn wangen, gelukkig zijn mijn ouders niet thuis. Ik loop naar Nils toe en geef hem een knuffel. 'Wat is er? Waarom ben je hier? Hoe kom je binnen?' Vraag ik aan Nils.
'De buurvrouw heeft me binnen gelaten, ik ben hier omdat ik ff weg moest van huis, me ouders hebben ruzie en ik kon niet meer fatsoenlijk nadenken' antwoord Nils.
'Kan ik misschien hier blijven slapen?' Ik hoor dat Nils het aarzelend vraagt ik snap hem wel hij wil zich niet opdringen maar hij moet weten dat hij altijd mag blijven. 'Tuurlijk mag dat!' Zeg ik.
'Heb je zin in een leuke avond of ben je liever alleen bij mij?' vraag ik aan Nils. 'Heb je het over de jongens?' 'Ja en de meisjes' 'ja leuk!' zegt Nils.
~Na 30 minuten zij Daan Rein Owen Daphne Samantha en Myrthe er ook~
We zitten met zijn alle in een rondje
Ik Nils Daan Samantha Rein Daphne Owen en Myrthe. Zo zitten we in een rondje het is vet gezellig en Nils begint weer een beetje te lachen. 'Blijven jullie allemaal slapen?' Vraag ik. Iedereen stemt in en ik haal 8 matrassen van zolder. We slapen met zijn alle beneden in de woonkamer. Ik leg mijn matras naast Nils. Owen ligt naast Myrthe Daan naast Samantha en Rein naast Daphne natuurlijk... Ik zag hem wel kijken toen Daphne binnen kwam. Eerst hing die onderuit op de bank en toen ze binnenkwam zat hij recht op. Als het 02:00 uur is gaan we allemaal op ons matras liggen. Ik geef Nils een kus en dan vallen we in slaap.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...