Chapter 23.

675 24 0
                                    

~P.O.V Caroline~

Ik word wakker en kijk naast me. Nils is weg, ik schrik wakker en kijk om me heen. In de verte zie ik iemand aankomen, het is Nils. 'Goeiemorgen beauty' zegt Nils glimlachend. 'Waar was je?' vraag ik. 'Ik was ontbijt voor je halen' zegt hij en geeft me een bordje met 2 broodjes. 'Dankjee, moet jij niet eten?' vraag ik aan Nils. 'Ik heb al gegeten' zegt hij en kijkt me lief aan. Als ik me eten opheb gaan we nog even zwemmen. 'Caroline moet je daar is kijken! zegt Nils en wijst naar de lucht. Ik kijk maar zie niks, dan voel ik 2 arme rond me heupen en iemand tilt me op. Als ik achterom kijk zie ik dat Nils me vast heeft en hij gooit me het water in. Ik kom stotterend en proestend boven en spetter naar hem. Hij grinnikt en geeft me een kus. Na 30 minuten zwemmen hebben we geen zin meer. We lopen terug naar de spullen en pakken alles in, dan lopen we terug naar het huisje. Als we het huisje binnen lopen kijkt iedereen ons aan. 'Zo en waar zijn jullie geweest vanacht?' vraagt Rein nieuwschierig. 'Op het strand' zegt Nils en knipoogt maar de jongens. We lopen naar boven en pakken onze tassen uit.

~P.O.V Daphne~

Nils en Caroline hebben op het strand geslapen, dat lijkt me alleen leuk als Rein bij me is. 'zullen we nog even het park ingaan?' vraagt Rein aan me. Ik knik en sta op. We lopen door het park hand in hand. hij is zo lief! We gaan in de rij staan voor de wildwaterbaan, het is lekker weer dus dat kan wel. 'Ik ga wel voorin' zegt Rein en kijkt me lief aan. We stappen in en het karretje gaat naad boven. Als het karretje naar beneden gaat sla ik me handen rond Reins heup en duik achter hem. Als we uitstappen zie ik dat Rein helemaal nat is en ik een klein beetje. Ik begin te lachen en hij kijkt me raar aan. 'Wat is er?' Vraagt hij als ik door blijf lachen. 'Jij bent helemaal nat en ik heb 1 druppel op me broek' Rein begint te lachen en geeft me een kus. 'Je moet droog worden' zeg ik en ik krijg een idee. Ik pak hem bij z'n hand en trek hem mee maar de Speed Of Sound.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu