~P.O.V Caroline~
Vandaag gaan we naar Curaçao! Ik heb er super veel zin in! 'Caroline, je taxi is er!' roept mijn moeder van beneden. Nils komt me ophalen en dan gaan we samen naar het vliegveld,daar is de rest en gaan we met z'n alle vliegen! 'Hey lekkerding, heb je er zin in?' Ik draai me om en Nils komt binnen. 'Jaa tuurlijk!' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Dit word de beste zomer ooit met mijn broertjes en jou' fluistert Nils in mijn oor. Ik geef hem nog een kus en dan lopen we naar beneden. 'mam we moeten gaan' schreeuw ik naar me moeder. Ik krijg geen antwoord. 'ik ga wel vast de koffers inladen' zeg Nils en hij wijst naar de keuken. Als ik de keuken binnenkom zie ik mijn moeder huilen. 'mam wat is er?' vraag ik. 'niks lieverd ik vind het gewoon zo raar dat je alweer alleen op vakantie gaat en dan 3 weken, je word zo snel groot' zeg mijn moeder met een brok in jaar keer. 'ahw mam ik zal je elke dag bellen en sms'en'. Mijn moeder knikt. 'kom ik ga je uitzwaaien, eneuh Caroline geen rare dingen doen he met Nils?' zegt ze met een grijns. ik begint te lachen en dan lopen we samen naar buiten. Nils staat te wachten en geeft mijn moeder nog een hand en dan gaan we naar het vliegveld.
~Op het vliegveld~
'CAROLINEE NILSS' Ik draai me om en zie Owen en Myrthe aankomen rennen. 'Heeyy' zeggen ik en Nils te gelijk en we beginnen te lachen. Ik geef Myrthe een knuffel en dan lopen we naar de rest. 'Rein heb je de vliegtickets?' vraag ik als we elkaar allemaal begroet hebben. 'euhmm ja in de tas' 'mag ik ze dan kan ik inchecken' Rein zoekt in z'n tas en krijgt dan een heel wit gezicht. 'ik euhm had ze er echt ingestopt' 'Rein meen je dat?' vraag Owen met wen zeurende blik. Rein knikt en iedereen zucht. Het is even stil en dan zegt Daphne: 'nou het is maar goed dat je een vriendin hebt die alles controleert anders hadden we hier nu zonet tickets gestaan'. Iedereen kijkt haar aan en dan haalt ze 8 vliegtickets uit haar tas. Ik loop samen met Nils naar de incheck balie. 'Hoi kan ik jullie helpen?' vraagt de vrouw achter de balie. 'we komen inchecken zeg Nils. 'Mag ik jullie vliegtickets zien?' We laten ze zien en dan schrijft de vrouw iets op. ' Vlucht 125 over 30 minuten gaan jullie borden'.We lopen terug naar de rest. 'Over 30 minuten kunnen we instappen'. 'Starbucks halen dan maar?' vraag Owen. Iedereen stemt in en dan lopen we naar de starbucks. Als iedereen z'n Starbucks opheeft word er omgeroepen dat vlucht 125 gaat borden. We lopen naar het vliegtuig en gaan zitten. er zijn rijen van 3 stoelen. Helemaal vooraan zitten Daan Owen en Rein. Daarachter zitten Samantha Myrthe en Daphne. En daar achter zit ik met Nils. Nils zit bij het raam en ik zit in het midden. Er komt een meisje het vliegtuig inlopen. 'mag ik misschien hier zitten?' vraagt ze aan mij en wijst naar de stoel naast me. 'tuurlijk' zeg ik en ze gaat zitten. Ik praat nog wat met haar en dan stijgt het vliegthuis op. CURAÇAO HERE WE COME!
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...