Chapter 32.

628 26 1
                                    

~P.O.V Caroline~

We zitten met z'n 6e op de bank, ik kijk Nils aan. 'Nils als Daan niet meer op Samantha is, wie vind die dan leuk?' Dan wijst Nils naar de deur, Daan komt samen met Laura binnenlopen. 'Ahw' zeg ik en kijk naar Daan. 'Euhm jongens het is uit tussen Samantha en mij' 'en het is aan tussen jou en Laura' vult Rein aan. Daan en Laura schudden hun hoofd. 'Huh maar jullie..' verder kom ik niet want Daan onderbreekt me. 'Ik heb Laura nog niet gevraagd omdat ik dat niet nu wil doen'. Ik kijk Laura aan, ze knikt. 'Zullen we vanavond naar de club gaan?' vraagt Owen. Iedereen knikt behalve Laura, 'ik blijf hier' zegt ze. 'Dan blijf ik ook hier' zegt Daan. Rein en Owen beginnen te lachen, 'dat hadden wij ookal we bedacht'.

~Savonds P.O.V Laura~

Iedereen is naar de club behalve Daan en ik. Ik had geen zin om te gaan. Ik zit op de bank voor de tv en Daan staat onder de douche. Er is vanmiddag niet veel meer gebeurt tussen mij en Daan. Nadat Samantha is weggegaan hebben we staan zoenen in de gang, Daan zei dat hij me wel wou vragen maar niet in de gang, eerst snapte ik het niet maar nu wel. In zit nog in m'n gedachte als Daan de woonkamer inkomt. 'Hey lekker gedoucht?' vraag ik aan hem. 'Ja hoor en jij lekker aan mij gedacht?' Hoe weet die dat nou weer. 'euhm ja' zeg ik half bloosend. 'Zullen we film kijken?' Daan knikt en zoekt een film uit, het is een horror film natuurlijk. Ik ga tegen hem aan liggen en start de film. Als de film is afgelopen lopen we naar Daan z'n kamer. 'Ik ga nog even douchen' zeg ik en loop weg.

~P.O.V Daan~

Laura staat onder de douch, dit is m'n kans. Ik loop naar mijn bed en kijk eronder, daar had ik allemaal kaarsjes verstopt. Ik haal ze eronderuit en maak er een hartje mee. Als ik Laura uit de douch hoor komen steek ik ze aan en loop naar de andere kamer.

~P.O.V Laura~

Ik stap de douch uit en doe m'n pyjama aan. Als ik naar de kamer loop zie ik allemaal kaarsjes staan in de vorm van een hart. Ik kijk erna en opeens voel ik 2 handen op m'n heupen. 'surprise' fluistert Daan in m'n oor. Ik draai me om en hem een knuffel. 'Laura.. ik hou van je..' Ik kijk hem aan 'ik ook van jou'. 'Wil je mijn meisje zijn?' Ik kijk hem aan in z'n ogen, je kunt zien dat die zenuwachtig is. 'Laura..?' Ik schrik op uit m'n gedachten. 'Jaa tuurlijk wil ik dat' zeg ik geef hem een kus die uitloopt in een zoen. We staan daar een tijdje totdat we het brandalarm horen.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu