~P.O.V Nils~
Als de film bijna afgelopen is hoor ik gesnik naast me, Caroline zit te huilen ahww... ze is zo lief als ze huilt. Ik durf niet maar doe het toch, ik sla een arm om haar heen en trek haar naar me toe,zo kijken we tot de film helemaal is afgelopen. Als de film afgelopen is wil ik opstaan maar merk dat Caroline in slaap is gevallen, ahw.
~P.O.V Caroline~
Ik word wakker gemaakt en kijk recht in de ogen van Nils. 'Wakker worden' zegt hij met een lieve stem. Snel schrik ik en ga weer rechtop zitten, omgg ik schaam me zo! Ik lag gewoon in de armen van Nils te slapen. 'Sorry ik wist niet dat je zou schrikken' Zegt Nils. 'o euhm sorry dat ik inslaap was gevallen.. niet dat ik de film saai vond ofzo maar ik ben gewoon moe' zeg ik tegen Nils. 'Kom dan gaan we slapen' We lopen naar boven en ik ga naar de badkamer, Ik poets me tanden en haal me make-up eraf, ik hoop dan Nils niet schrikt als ik zonder make-up zijn kamer inloop. Als ik binnenkom zie ik dat hij een matras op de grond legt. Ik ga in bed liggen na 5 minuten slaap ik......
~DE VOLGENDE DAG~
~P.O.V Caroline~
Als ik wakker word zie ik dan Nils al uit bed is. Ik sta op en loop naar beneden.
Als ik de deur open doe zie ik dat de tafel gedekt is en dat er kaarsjes op tafel staan. Nils komt uit de keuken en zegt dat ik moet gaan zitten. 'Ik moet vandaag eigenlijk wel naar de studio, heb je misschien zin om mee te gaan?' vraagt Nils. 'Jaa tuurlijk!' Tuurlijk heb ik zin om nog een dag met Nils te zijn.
~ 30 minuten later~
We zijn op het station en moeten rennen om de trein te halen. Natuurlijk zijn er ook mainiacs op het station, als we langs rennen beginnen bijna alle meiden te gillen en foto's te maken. Ik kan aan Nils zien dat het hem niet zoveel boeit als we trein maar halen. Gelukkig zijn we net optijd. Als we in de trein zitten komen er 2 meisjes naar ons toe. 'Nils mogen we misschien met je op de foto?' Nils gaat met ze op de foto en dan gaan ze weer weg.
~5 minuten later~
We lopen de studio in en aan gelijk naar boven. Owen Daan en Rein zijn er al. 'Heey Caroline!' schreeuwt Rein. Ik geef ze allemaal een knuffel en ga dan op de bank zitten. Nils moet beginnen met inzingen en ik kan alles horen. WOW het nieuwe nummer word echt mooi! De mainiacs kunnen trots zijn op hun helden! Rein komt naast me zitten: 'Nils is wel aardig he?' Vraagt hij. 'Ja Nils is heel aardig!' 'Ben je verliefd op hem?' Vraagt Rein. 'euhmm...' Antwoord ik.'Hij wel op jou, hij heeft het de hele tijd over je' Ik begin te blozen en wil iets zeggen maar dan komt Nils binnen. 'Ik ga starbucks halen willen jullie ook?' Iedereen zegt wat hij wil en loopt weg, dan komt hij terug 'Caroline wil je mee?' Ik spring op en loop achter hem aan.
Als we bij de starbucks zijn vraagt Nils: 'Wat wil je?' 'Doe maar Strawberry and cream' zeg ik. Ik ga op een van de bankjes in de starbucks zitten en open twitter. Ik lees de laatste tweet van Nils: 'oke nu gaat het gebeuren...' Rein heeft er op geantwoord: 'Succes bro!' Wat gaat er gebeuren? Ik zie dat Nils het 36 seconden geleden heeft getweet. ahjaa idk het zal wel... als Nils mijn kant op komt lopen lijkt het net alsof hij heel zenuwachtig is. Hij geeft me mijn beker en net voordat ik iets wil gaan zeggen lees ik wat er op mijn beker staan: 'Je bent lief...' Mijn hart maakt een klein sprongetje. 'Jij bent ook lief' zeg ik tegen Nils. 'Ik bedoel eigenlijk dat je meer dan lief bent... Ik ben verliefd op je' zegt Nils, en hij krijgt een heel rood hoofd, ik begin ook te blozen. 'Caroline.. wil je mijn vriendinnetje zijn?' vraagt hij. 'Jaa natuurlijk!' antwoord ik. Nils glimlacht en buigt over de tafel. Ik glimlach terug en Nils drukt zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...