Chapter 46.

579 28 4
                                    

~P.O.V Owen~

Er is iets met Myrthe ik voel het gewoon! 'Meiden weet een van jullie wat er met Myrthe is?' Ik kijk de meiden aan maar die schudden alle 3 hun hoofd. Ik sta op en loop naar boven. 'Myrthe? mag ik binnenkomen?' Ze antwoord niet. 'Ik open de deur en Myrthe ligt te slapen op haar bed. Ik ga naast haar op bed zitten en wacht tot ze wakker word. 'Owen?' 'Hey babee, ik wou vragen.. wat is er met je?' 'Owen ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen' 'je kunt het wel en ik zal niet boos op je worden'. Myrthe knikt en begint te vertellen. Als ze is uitgepraat heeft ze tranen in haar ogen. 'Awh kom hier' Ik neem haar mee in een knuffel. 'Myrthe je had me dit gewoon kunnen vertellen, ik zal je altijd steunen' 'Awh Owen je bent zo lief!' Ik geef haar een knuffel en gaat tegen me aan liggen. 'Wil je het aan de andere vertellen?'' zeg Myrthe. Ik kijk haar aan. 'Wil je dat echt?' Ze knikt. 'Ga je mee dan?' We staan op en lopen naar beneden.

~P.O.V Myrthe~

Als we beneden komen zit de rest daar. 'Jongens Myrthe wil jullie iets vertellen' Iedereen kijkt me aan. 'Euhm ja' We gaan zitten en ik begin te vertellen. 'Ik euhm.. er is iets wat ik jullie moet vertellen, ik wist het van Samantha. Ze was in het park en ik liep langs haar, ik las het bericht dat ze stuurde en zag dat ze het naar jullie stuurde, ik wou wegrennen maar ze zag me en bedreigde me, als ik iets tegen jullie zou zeggen zou ze jullie iets aandoen, ik wist dat ze het was alleen ik heb niks gezegt omdat ik te laf was'.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu