~P.O.V Nils~
Net wanneer ik Caroline wil zoenen gaat haar mobiel af. Ik weet wie het is en wat het is. Mijn hoofd ontploft en ik krijg tranen in mijn ogen, ik ga Caroline kwijt raken. Ik ren de kamer uit en kom Daphne tegen op de gang. 'Wat is er Nils?' vraagt ze. 'Caroline haar mobiel ging af en nu ga ik eraan.' 'We hadden dit niet moeten doen Nils' 'ja hadden we haar dood moeten laten gaan dan?' Daphne kijk me aan, we hebben allebei tranen in onze ogen. Dan komt Rein de trap op. 'Waarom huilen jullie?' vraagt hij. 'Caroline.. haar mobiel ging af, het was het nummer van..' 'o dus nu krijgt ze de foto te zien?' vraagt Rein. Daphne knikt en geeft Rein een knuffel. Ik staar naar de deur die opeens open gaat. Caroline komt naar buiten en kijkt me aan, ze heeft tranen in haar ogen, zonder iets te zeggen rent ze weg. 'Caroline..' roept Daphne.
~P.O.V Caroline~
Ik staar naar mijn beeldschrem, dit kan niet,dit zou Nils nooit doen. Ik kijk naar de foto van Nils en Daphne zoenend. Ik krijg nog een berichtje binnen: Ik zei toch dat Nils niks om je geeft?! Je bent maar een meisje voor hem, hij kan veel beter krijgen! Je raakt hem toch wel kwijt, er is nu niemand meer die om je geeft! Als ik jou was zou ik voor de eerste en beste trein springen die je ziet! Ik begin te huilen en wil de kamer uit rennen. Als ik mijn deur open doe zie ik Nils staan met tranen in zijn ogen. Ik zie Rein en Daphne knuffelen, hoe kan hij niet boos zijn op Daphne? Ik ren weg maar hoor Daphne iets roepen dat op 'Caroline..' lijk. Ik ren terug en zie Daphne naar mij kijken. 'Caroline het spijt me' zegt Nils. 'We kunnen het uitleggen' zegt Daphne. 'Ik heb geen uitleg nodig, ik zie wel weer hoeveel ik voor jullie beteken, en dat jij niet boos bent op Daphne dat snap ik al helemaal niet' zeg ik en wijs naar Rein. 'Car.. laat het ons uitleggen' zegt Daphne en komt dichterbij. 'Ik zei toch dat ik geen uitleg nodig heb!' 'Maar...' Wat denkt Daphne wel niet, ik had gezegt dat ik geen uitleg nodig heb en ze gaat toch door. Ik ben zo boos op haar, zomaar mijn vriendje zoenen! Ik kijk haar boos aan, *PATS* voordat ik het weet haal ik uit en zit mijn hand op haar gezicht.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...