~P.O.V Nils~
We zijn onderweg naar de meiden. We hadden afgesproken dat ze allemaal bij Caroline zouden verzamelen. Ik hoop maar dat ze de verassing leuk vinden. Me moeder vond het iniedergeval wel leuk. Als we aankomen zijn alle meiden er al. 'Dus wat is de verassing?' Zegt Caroline tegen me als we binnenkomen. 'Rustig lieverd' ik geef haar een kus en we lopen de kamer in. 'Nou..' begint Rein. 'We dachten dat het misschien leuk zou zijn om..' gaat Daan door. 'Met zijn alle..' neemt Owen over. En natuurlijk mocht ik het weer afmaken. 'Een weekje naar Walibi te gaan!' Ik zie dat Caroline een glimlach op haar gezicht krijgt en ze vliegt me om de nek. We vallen achterover en moeten heel hard lachen.
~ Een week later~
~P.O.V Nils~
Eindelijk is het Vrijdag, vandaag gaan we een weekje weg met de boys en die meiden. 1 hele week met Caroline in 1 huisje. We hebben bij Myrthe thuis afgesproken, me moeder brengt me en dan gaan we vanaf Myrthe lopen naar Walibi. Myrthe woont 2 minuten ervanaf. Rein zit naast me helemaal verslaafd aan Twitter. Ze hebben met zn 6e afgesproken dat ze nog niet aan de mainiacs vertellen van hun relaties. Dat van mij en Caroline weten ze al. HM Caroline straks zit ik met haar in 1 huis haha.. met die gedachte sluit ik me ogen en val in slaap.
~Een halfuur later~
Ik word wakkergeschud door Rein. We zijn er! Ik stap uit en Caroline rent op me af, ze vliegt me om de nek maar laat gelijk weer los. 'Ik heb er zn zin in!' zegt ze. Als iedereen er is vertrekken we.
Na 2 minuten zijn we er, we lopen naar de receptie en de jongens hebben besloten dat ik het woord mag gaan doen. 'Wij hadden gereserveerd voor 1 weekje' begin ik tegen de mevrouw achter de bali. 'Op wat voor naam?' vraagt ze. 'EUHM Kaller?' Ze heeft ons de sleutel van het huisje en we mogen doorlopen. We lopen over een klein paadje richting huisje 27. Het is een super mooi maar gezellig klein huisje. 'Ik denk dat we het hier wel een weekvolhouden' zegt Rein. Als we binnen zijn rennen we gelijk naar boven. '4 kamers.. mm.. Hadden jullie iets in gedachte meiden?' 'Nou me moeder zei.. Ik en Daphne Mythe en Samantha Rein en Owen Nils en Daan.' zei Caroline. Ik wil iets zeggen maar Caroline praat door. 'Maar ik had gedacht aan Ik en Nils, Daan en Samantha, Owen en Myrthe en Rein en Daphne..' zegt ze met een grijns op haar gezicht. 'Dat vind ik nou echt een goed idee' zegt Rein. Iedereen stemt in. Als we alles hebben uitgepakt gaan Daan en Samantha frietjes halen. Na het eten gaan we allemaal naar boven, we zijn echt moe. Caroline kruipt tegen me aan en zo vallen we in slaap.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...