Chapter 18.

711 24 1
                                    

~P.O.V Caroline~

Ik zit aan de bar met Nils, we hadden besloten om even wat te gaan drinken. 'Ga je weer mee dansen?' vraag ik aan hem. 'Of we gaan terug naar het huisje waar nu niemand is...' antwoord Nils. Ik kijk hem aan en bloos. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar de uitgang. Als we voor de deur van het huisje staan voel ik Nils's hart sneller kloppen, hij zweet helemaal en kijkt heel nerveus, hij zucht 1x diep en geeft me dan een kus. Die kus loopt uit in een zoen en hij drukt me tegen de deur. Mijn handen hangen om zijn nek en ik speel wat met zijn haar. Hij doet de deur open en met zijn handen om mijn middel duwt hij me naar binnen, de trap op naar boven (nog steeds zoenend). Als hij de deur open wil maken schrikken we, we treffen Myrthe en Owen aan op ons bed. 'En wat zijn jullie aan het doen?' zegt Nils. 'Euhm niks' zegt Mythe die de deken om zich heen slaat. 'Wat jullie doen moeten jullie zelf weten maar doe het dan niet in ons bed.' Ze staan op en lopen naar hun eigen kamer. Nils komt tegenover me staan met zijn voorhoofd tegen de mijne. Ik sla me handen weer om zijn nek en zoen hem. Hij doet de deur van de slaapkamer dicht en duwt mij tegen de muur. Mijn hand gaat naar zijn buik en met een hand trek ik z'n shirt uit. asdfghjkl zijn sixpack... Zijn hand gaat van me wang over mijn schouders langs mijn heupen naar me buik. Voordat hij mijn shirt uit kan trekken duw ik hem op bed. Mijn buik begint te draaien.

~De volgende ochtend~

Ik word wakker op Nils blote borst. Ik schrik en zit meteen recht op, snel kijk ik naar me eigen bovenlichaam. Ik was helemaal vergeten dat ik gisteravond Nils zijn veel te grote pyjama shirt heb aangetrokken. Ik denk terug aan gister avond. Nee we hebben niks gedaan. We waren het er allebei over eens dat we nog heel even moesten wachten. We hebben wel wat gekloot maar verder ook niet. Zouden Myrthe en Owen het nog leuk gehad hebben? En de rest in de club? Opeens voel ik twee handen om me heupen en ik kijk achterom. 'Goeiemorgen' zegt een slaperig hoofd. 'Goeiemorgen Lekkerding' zeg ik tegen Nils. Hij is zo lief als die moe is. zijn ogen zitten half dicht en zijn krulletjes springen alle kanten op. 'Ik ga me aankleden' zeg ik en stap uit bed. Ik pak een spijkerbroek en een leuk tshirt uit de kast. Ik houd het voor en Nils knikt. Als ik klaar ben met me Make-up en terug kom op me kamer is Nils ook al klaar. We lopen naar de woonkamer maar als we binnenkomen schrikken we. Waar is iedereen?

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu