Chapter 16.

746 24 0
                                    

~P.O.V Caroline~

Ik word wakker op Nils zijn borst. Oeps.. ik hoop niet dat ik hem pijn heb gedaan. 'Wakker worden' fluister ik in zijn oor. Hij kijkt me met slaperige oogjes aan en geeft me een kus. 'Goedemorgen lekker ding' zegt hij. Opeens gaat de deur open, Rein,Owen,Daan,Daphne,Myrthe en Samantha komen binnen met een confettiekanon. 'WAKKER WORDEN!!' schreeuwen ze met z'n alle en Myrthe draait aan het confettiekanon.
O jaa denk ik in mezelf.. ik en Nils zijn vandaag 6 maanden samen. De jongens geven Nils een box en ik geef de meiden een knuffel. 
Als de jongens en de meiden de kamer uit zijn vlieg ik Nils om zijn nek. 'Gefeliciteerd schatje' zeggen we tegelijk. Hij kijkt me aan en geeft me een kus. Als we beneden komen is het versierd en staat het ontbijt klaar. Als we aan tafel zitten begint Rein met z'n dagelijkse zinnentje: 'Wat gaan we vandaag doen?'. 'Zullen we gwn walibi ingaan?' zegt Nils en hij kijkt me aan. 'Of wou je iets leuks gaan doen met z'n 2e?' Ik kijk hem aan en schud me hoofd. 'Dat gaan jullie toch vanavond do...' Rein kan zijn zin niet afmaken of Owen gaat er door heen zingen. 'Wat doe je nou man?' zegt Owen tegen Rein. 'Dat was een verassing' zegt Nils. Een kleine sorry verlaat Rein's mond, maar dan begint iedereen te lachen. 'Gaan jullie je klaarmaken dan ruimen wij af' zegt Daan. Ik loop met de meiden naar boven en gaan met z'n alle voor de kleedkast staan. 'Wat vind je van deze broek en dit shirt?' vraagt Myrthe. We knikken ja en gaan ons omkleden. Als we onze kleren aanhebben gaan we ons opmaken. Ik vind het echt gezellig dat de meiden mee zijn. Dit word echt de beste vakantie ooit!

~20 minuten later~

We lopen in het park. Owen en Myrthe lopen voorop, Daphne en Rein rennen achter elkaar aan en Daan en Samantha lopen hand in hand naast Nils en mij. Als we voor de El Condor staan loopt iedereen door de poortjes, behalve ik. 'Hey liefie het geeft niks als je niet durft' fluistert Nils in m'n oor. 'Ik wil wel alleen..' Ik staar voor me uit. 'Ik wil je hand wel vasthouden hoor' Zegt Nils lief. Ik knik en er verschijnt een glimlach op m'n gezicht. We sluiten aan bij de rest en dan gaan de poortjes open. 'Laat mij maar eerst die kant is veel enger' zegt Nils. Ik ga in de stoel zitten en trek de beugel omlaag. 'ARE YOU READY?' De moter begint te ratelen en de achtbaan start. Even voel ik kriebels in m'n buik maar dan pakt Nils m'n hand.

~ 5 minuten later ~

We lopen weer door het park. De achtbaan was echt super leuk! Ik snap niet dat ik daar zo bang voor was. 'Het is al donker, zullen we naar het huisje gaan?' vraagt Rein. Iedereen knikt en loopt achter hem aan. Ik wil ook meelopen maar dan word ik tegen gehouden door Nils. 'Hoho jongedame jij niet' zegt hij. 'Waarom niet?' Ik kijk hem aan en hij word rood. 'Dat ga ik niet zeggen loop maar gewoon mee' hij lacht en kijkt me geheimzinnig aan. 'Nils waar gaan we naar toe....'

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu