~P.OV Caroline~
We zijn geland en onderweg naar ons hotel. Het meisje van het vliegtuig zit bij ons in de taxi, ze zit toevallig in het zelfde hotel. Ze heet trouwens Laura en komt ook uit Nederland. Ik praat nog wat met Laura, ze is echte aardig. Als we in het hotel komen krijgen we onze sleutels. Wij zitten met z'n 8e in kamer 17 en Laura zit in kamer 18. We nemen afscheid van Laura en gaan naar onze kamer.
Als we de kamer binnenkomen zien we een eet/woon zaal. Er zijn 4 deuren die uitkomen op de woonzaal. Achter alle 4 die deuren zit een kamer met een 2 persoonsbed. 'Okee wat word de indeling?' vraag Daphne. 'Schat are you serius? We weten toch al wie bij wie gaat slapen'. Antwoord Rein. 'Daan en Samantha, Myrthe en Owen,Daphne en Rein en Caroline en ik'. zegt Nils. Iedereen stemt in en dan gaan we onze spullen opruimen.
~P.O.V Laura~
Ik ben ik Curaçao, ik ben hier heen gegaan om de problemen thuis te vergeten, in het vliegtuig heb ik echt de leukste en liefste mensen leren kennen. Ik zat met MAINSTREET in 1 vliegtuig en omg Daan is nog knapper in het echt, maar hij heeft een vriendin en ik ga daar niet tussen zitten. De rest van de jongens zijn super aardig! De meiden waren ook super lief alleen Caroline blijft de liefste, ze voelt nu al als een goede vriendin.
~P.O.V Daan~
Samantha pakt haar koffer uit en ik de mijne. Als in klaar ben is ze nog bezig. 'te veel kleren meegenomen?' vraag ik aan haar. Ze werpt mee een boze blik toe en gaat dan verder. 'Sorry' mompel ik, maar ze hoort me niet. Ik ga op ons bed zitten en open whatsapp en start een nieuw gesprek met Laura. Ik weet niet wat het is maar sinds ik haar voor de eerste keer zag kon ik alleen nog maar aan haar denken.
~Whatsapp gesprek Laura = L Daan = D~
D: Hey lautjee
L: Hey daantje banaantje
D: hahaha
L: hoe gaat het?
D: jaa gaat wel hoor met jou?
L: jaa ook wel koffer net uitgepakt enzo.
D: ow okee
L: maar ik moet weer gaan byee
D: owkeee byee x
L: x :$Ze stuurde x terug toen ik iets stuurde. De rest van de dag ben ik er niet helemaal bij, ik zit alleen nog maar met m'n hoofd bij Laura. Zou ik verliefd zij op Laura?, Nee Daan mag je niet denken je hebt Samantha! Maar toch is en blijft Laura knap.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...