Chapter 14.

804 24 0
                                    

~P.O.V Samantha~

Ik zie dat er tranen in Daan's ogen staan. 'Dus alles wat je gister tegen me zei was niet waar.. ik heb je dus voor niks gevraagd..?' stamelt hij. 'Wat heb ik gezegt.. en wat heb je me gevraagt?' vraag ik aan hem. 'Je zei dat je me lief vind.. meer dan lief en toen heb ik je gevraagt of je me vriendinnentje wilde zijn..' 'oh' dat is het enige wat er uit mijn mond komt. 'Ik vind je ook lief.. meer dan lief, zou je het me misschien nog een keer willen vragen?' zeg ik en kijk hem lief aan. Er verschijnt een lach op zijn gezicht en hij staat op, hij pakt me hand vast en trekt me omhoog,als hij allebei mijn handen vast heeft kijkt hij me lief aan. 'Samantha wil je misschien mijn vriendinnetje zijn?' 'Ja tuurlijk wil ik dat' zeg ik en geef hem een knuffel. Hij tilt mijn kin op zodat ik hem aankijk, dan drukt hij zijn lippen op de mijne. 

~P.O.V Myrthe~

Owen haalt zijn lippen van die van mij af. Ik zie dat hij helemaal rood is. Ik staar naar de grond want ik weet even niet wat ik moet zeggen. Owen is verliefd op mij wauw... Hij is echt lief en ik denk dat ik ook verliefd ben op hem. Ik kijk hem aan en hij begint te lachen. Vanbinnen smelt ik maar dat ziet hij gelukkig niet. 'EUhm Owen.. ben je verliefd op mij?' vraag ik aan hem. 'Ja maar jij zeker niet op mij..' zegt hij zacht. 'Wat hoe kom je daar nu bij.. als ik je niet leuk vond had ik je nooit gezoent'. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht en pakt m'n hand vast. 'Myrthe wil je mijn vriendinnetje zijn?' Ik zeg ja en hij knuffelt me.


~P.O.V Caroline~

Nils en ik lopen terug naar de woonkamer waar we Samantha en Daan zien zitten. We gaan bij ze zitten en Myrthe en Owen komen ook binnenlopen. Nu alleen Daphne en Rein nog. Na 5 minuten horen we de voordeur en Rein en Daphne stappen naar binnen. Als we met zijn alle weer in de woonkamer zitten is het stil. 'dus..' zeg ik. Natuurlijk begint Owen gelijk te praten. 'Dus.. Ik en Myrthe zijn vanaf nu samen'. ' Ik kijk Myrthe aan en ze begint te lachen. 'Samantha en ik ook' zegt Daan. 'Ja nou kan ik het ook niet meer voor me houden' zegt Rein. 'Rein en ik zijn dus ook samen'. zegt Daphne. Ik kan me oren niet geloven, het is zo perfect 4 beste vriendinnen met 4 beste vrienden. 4 'zusjes' met 4 'broertjes'. 'We hebben een verassing voor jullie' zegt Rein. 'Ja en die gaan we morgen pas vertellen' zegt Nils erachteraan. Ik kijk de meiden aan wat zou de verassing zijn?

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu