Chapter 20.

780 24 0
                                    

~P.O.V Caroline~

'HELP DOE IS OPEN' Rein schreeuwt door de hele zaal en bonst op de deur. 'Het heeft geen zin schatje niemand die het hoort' zegt Daphne en geeft Rein een knuffel. Ik zit op de grond met mijn hoofd op Nils zijn schouder. Hij speelt met mijn haar en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Wat is er zo grappig?' vraag ik. 'Nou gewoon dat ik een meisje gevonden heb waar ik heel veel van hou.' Ik begint te blozen en geef Nils een kus. 'Samantha onze foto staat op twitter' zegt Daan. 'Welke foto?' Samantha kijkt hem verbaast aan. 'Die foto waar we aan het zoenen zijn' Een kleine owh verlaat Samantha haar mond. 'Zal ik tweeten dat je me vriendinnetje bent?' Daan zet op twitter: Ja mensen dat is mijn vriendinnetje en ik ben er heel blij mee x. 'Verstuurd' roept hij uit. 'wow wacht jij hebt hier bereik?' Ik kijk hem met een verschrikt gezicht aan. 'Euhm jaa..' 'WAAROM BEL JE DAN NIET IEMAND?' ik schreeuw het bijna uit. 'RUSTIG.. weet iemand het nummer van deze tent?' vraagt Daan en kijkt ons aan. Iedereen schud zijn hoofd. 'Wel die van de receptie van het park' zeg Nils. '0321-328754' zegt Nils. Ik hoor dat Daan het nummer intikt en zijn mobiel gaat over. 'Hallo u spreekt met Daan zwierink, ik zit met 7 vrienden van me opgesloten in de club net buiten het park, ja okee is goed' 'Er komt iemand aan' zegt Daan.

~20 minuten later~

We lopen weer buiten ein-de-lijk. Ik en Nils lopen achteraan en de rest loopt helemaal voor ons uit. Nils heeft zijn arm om mijn heup en ik loop dicht tegen hem aan. 'Hoe wist je eigenlijk het nummer van de receptie?' vraag ik. 'Ik heb de receptie heel vaak gebeld om dingen te regelen voor gister'. Ik lach en we lopen door. Als we 5 minuten later bij het huisje komen ploffen we op de bank. 'ff sociaal media checken' zegt Rein. We beginnen te lachen maar Rein krijgt opeens een hele witte kleur. 'foto..' stamelt hij. Owen pakt de mobiel van Rein af en bekijkt de foto. 'Owh das bale' zegt hij. 'WAT IS ER?' roept Daphne uit. 'Je staat zoenend en dansend met Rein op twitter'. lacht Owen uit. 'Achja zo erg is het nou ook weer niet'. en Daphne begint te lachen. Opeens lachen we allemaal. 'Zullen we gaan zwemmen?' vraagt Daan. We knikken. We lopen naar boven en pakken onze spullen.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu