Chapter 17.

787 24 0
                                    

~P.O.V Caroline~

'Nils waar gaan we heen?' vraag ik zo lief mogelijk. 'Niks vragen gewoon meelopen' krijg ik als antwoord. We lopen door het park. Opeens stopt Nils en slaat zijn handen voor me ogen. 'Je mag niet kijken' zegt Nils. Ik voel dat we ergens instappen en me hard begint te bonken. Owee als hij me in de Speed of Sound zet, hij weet dat ik never nooit in die achtbaan durf. Ik hoor een klik van een poortje en de motor begint te ratelen. Ik voel dat we omhoog gaan en opeens blijven we hangen. Nils haalt z'n handen voor m'n ogen vandaan. Als ik me ogen open zie ik dat we in het Reuzenrad zitten. Het karretje is versierd met hartjes balonnen en lichtjes. In het midden van het karretje staat een tafeltje met daarop 2 glasjes met sap. 'Lieve Caroline' begint Nils. 'Vandaag ben je 6 maanden mijn vriendinnentje en daar ben ik heel trots op, en ookal zien we elkaar niet zo vaak ik hou zo ontzettend veel van je, we gaan een super leuke vakantie hebben met z'n 2e en de rest natuurlijk'. Hij komt dichterbij zitten en geeft me een kus. 'Ik hou van je'. Ik kijk hem aan en er rolt een traan over mijn wang. 'Waarom huil je?, heb ik iets verkeerds gezecht?' vraagt hij. 'Nee nee natuurlijk niet maar t is gewoon zo, ik had dit nooit durven dromen, dat ik zo lief vriendje zou krijgen' antwoord ik. Nils droogt met zijn duimen mijn tranen af en geeft me nog een kus. Dan trekt hij van schrik zijn hoofd terug. 'Ik heb nog iets voor je' Ik kijk hem nieuwschierig aan. 'Maar Nils ik heb niks voor jou, omdat ik dacht dat we het niet zouden vieren'. zeg ik. 'Dat maakt niet uit lieverd' Hij haalt een doosje uit z'n zak en geeft het aan mij. Ik pak het aan maar durf niet te kijken. Toch open ik het doosje. In het midden van het doosje op een kussentje ligt een super mooi zilver kettinkje met een hartje eraan. Ik haal hem uit het doosje en kijk naar het hartje. 'Nils' staat er op. Ik krijg een glimlach op me gezicht en kriebels in me buik. 'Dankjewel' zeg ik en geef Nils een knuffel. 'Mag ik hem bij je om doen?' vraagt hij. Ik knik. Hij pakt het kettinkje en doet hem om. Ik geef hem een kus, en die loopt uit in een zoenpartij. 

~10 minuten later~

Als we het huisje binnen komen lopen we gelijk de trap op. Nils zoent me en mijn hand gaat naar zijn nek. 'Ik ga je als een prinsesje over de drempel tillen'. fluistert hij in me oor. 'Nee Nils niet doen ik ben veel te zwaar dat hou je niet'. Maar het is al te laat, Nils heeft me opgetilt en als een Prinses vast. Ik gil het uit van het lachen, hij maakt de deur open en geeft me kus. Als we de deur binnen komen word ik uit Nils zijn handen gepakt door de meiden.. 'Hoho jullie kunnen nu wel 6 maanden samen zijn' zegt Samantha. 'Jaa en het willen vieren door samen het bed in te duiken'. zegt Daphne. 'Maar denken jullie niet dat wij ook zin hebben in een feestje?' Maakt Myrthe af. 'Jaa dan duiken jullie vanavond maar lkkr het bed in samen als we uit gefeest zijn maar vanaf nu moet Nils weg en word jij door ons onder handen genomen!' zegt Daphne geheimzinnig. 'Maar waar moet Nils dan heen?' Ik kijk naar de meiden en wacht op antwoord. 'Die mag met ons mee' hoor ik een bekende stem zeggen. Ik draai me om en Daan Rein en Owen verschijnen met hun gezicht om de hoek. Ze nemen Nils mee en zeggen ons gedag. 

'Nou laten we maar beginnen dan' zegt Daphne en ze lacht geheimzinnig. 'Meiden wat gaan we doen?' Ik kijk ze aan maar krijg geen antwoord. Samantha komt aanlopen met een hele beauty tafel en Myrthe met de complete haarset. De spiegel in de kamer word bedekt zodat ik mezelf niet kan zien. Samantha doet een soort poeder op mijn gezicht en Daphne begint me haren te krullen. Myrthe doet me oogschaduw en me lippestift en Samantha maakt het af met eyeliner en mascara. Als daphne klaar is met me haar lopen ze de kamer uit. Ik wil stiekem in de spiegel kijken maar dan komen ze terug. Ze hebben een cadeautje in hun hand. 'Gefeliciteerd met je 6 maandjes met Nils' gillen ze in koor. Ik pak het cadeautje uit en open het pakje. Er zit een super mooie broek ik met een super leuk t-shirt. Niet echt speciaal maar wel echt he-le-maal mijn ding. 'Awh dankjewel' Ik geef ze allemaal een knuffel en kleed me dan om. Als ik klaar ben mag ik eindelijk voor de spiegel gaan staan. 'Ben je er klaar voor?' 'We tellen af!' '3...2...1..' en dan trekken ze met zijn 3e de handdoek die ze voor de spiegel hadden gehangen eraf. Wow wat zie ik er mooi uit. 'OMGG dank jullie wel' We hebben even een groepsknuffel en gaan dan naar beneden.Daar zitten de jongens te wachten.

'Zozo dat hebben jullie goed gedaan hoor' zegt Daan. Samantha gaat bij hem op schoot zitten en Myrthe en Daphne doen hetzelfde bij Rein en Owen. 'Waar is Nils?' vraag ik verbaast. Rein wijst dat ik achter me moet kijken en daar komt Nils aan lopen. 'heey lekkerding' zegt hij en geeft me een knuffel. 'Jongens wat gaan we nou doen?' vraag ik nieuwsgierig. 'Jaa wat denk jij dan? we gaan gewoon gezellig uit!' en ze lachen allemaal super hard.

~5 minuten later in de disco~

Ik sta met Nils aan de bar. Ik kijk naar de rest. Rein en Daphne staan te dansen. Daan en Samantha staan te zoenen en Owen en Myrthe zie ik niet. Achjaa die zullen wel ergens aan het dansen zijn. 'Ga je mee dansen?' vraagt Nils. Ik knik en loop achter hem aan. Eerst danst die een beetje op een afstandje. Langzaam raken zijn handen de mijne en trekt hij me naar zich toe. Hij slaat zijn handen om mijn middel en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Mijn handen leg ik in zijn nek en zo dansen we. Mijn buik draait helemaal om, zo verliefd ben ik, wow wat kan hij goed dansen. We dansen nog de hele avond lang.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu