Chapter 29.

618 26 2
                                    

~P.O.V Daan~

Laura blijft maar lachen en lachen. Ze lacht zo lief! 'Laura gaat het?' vraag ik aan haar en ze kijkt me raar aan. Ze heeft haar hand op m'n borst maar merkt het volgensmij niet. 'Laura zullen we gaan zwemmen?' 'ja is goed' We rennen verder de zee in naar de rest. Als we daar aankomen kijkt iedereen ons raar aan. 'waar waren jullie?' vraag Daphne. 'Laura wou niet zwemmen en ik heb haar even opgepraat'. zegt Daan met een big smile. Iedereen gaat weer zwemmen en na een tijdje zegt Caroline dat ze honger heeft. 'Ik ga wel ijsjes halen' zegt Laura en loopt weg. 'Ik ga wel mee' zeg ik en ren haar snel achter aan.

~P.O.V Laura~

Ik loop naar de ijs bar als ik iemand achter me hoor rennen, ik draai me om en zie Daan staan. 'Ik dacht ik help je ff' zegt hij op z'n lieve manier. We bestellen de ijsjes en lopen verder over het strand. Daan komt steeds dichter bij lopen maar ik trek me er niks van aan. 'Hier ruik is' zegt Daan en houd het ijsje onder m'n neus. Als ik wil ruiken duwt hij het ijsje tegen mijn neus aan en ik zit helemaal onder. Daan moet heel hard lachen maar ik kijk hem boos aan. 'haha sorry' zegt hij. Ik poets m'n gezicht en ga recht tegenover hem staan. 'Er zit nog wat daar' zegt Daan en wijst naar m'n lip. Ik probeer het weg te halen maar het lukt niet. 'weg?' 'Nee kom hier' zegt Daan en haalt z'n vinger over m'n lip. 'Dankjee daan' zeg in en lach naar hem. Hij komt steeds dichter bij, z'n lippen raken de mijne voor 1 seconde. Ik schrik en kijk hem met grote ogen aan.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu