Chapter 43.

567 26 6
                                    

~P.O.V Owen~

Het is nu een week later. Vandaag ga ik Myrthe ophalen uit het ziekenhuis. Ik loop haar kamer op en ze staat als klaar met haar koffer. 'Klaar om te gaan?' Ze knikt en we lopen weg. 'Euhm Myrthe' als we ons omdraaien staat de dokter er. 'Wel genoeg blijven eten he?' zegt die en zwaait ons uit. 'Myrthe wat was er eigenlijk?' Ze kijkt me aan en word rood. 'Owen niet boos worden asjeblieft' zegt ze dan met een tril in haar stem. 'Ik heb de laatste tijd niet gegeten en mezelf te vaak pijn gedaan waardoor ik te veel bloed verloor' zegt ze dan. 'Waarom heb je dat gedaan?' 'Daar wil ik het liever niet nu over hebben' 'Is goed, maar beloof me dat als er iets is dat je naar me toe komt, ik kan niet zonder je!' zeg ik en geef haar een kus.

~P.O.V Caroline~

We zitten met z'n alle in de slaapkamer van mij en Nils. We blijven nog 2 weken in Curaçao! Tot nu toe gingen er allemaal dingen mis, Daan en Samantha gingen uit elkaar, niet dat ik dat zo erg vond want Laura is de liefste vriendin ooit, toen kwamen die dreigmailtjes en dat gedoe tussen Nils en Daphne, Myrthe is net uit het ziekenhuis. Ik hoop dat deze 2 weken beter worden. 'Zullen we true or dare spelen?' vraagt Rein. Iedereen knikt en Daan begint. 'Rein true or dare?' 'euhm dare' 'gooi een glas cola over je hoofd' Rein staat op en loopt naar de keuken. Hij komt terug met een fles cola. 'Wacht dit moet ik filmen!' schreeuw ik voor dat Rein de cola open heeft gemaakt. 'Komt ie' Rein opent de colafles en gooit hem over zich heen. 'AU DAT PRIKT' schreeuwt Rein en hij springt door de kamer. 'Je lijkt net een losgelaten aap' schreeuwt Daphne en we komen niet meer bij van het lachen. 'Maar wel jou losgelaten aap' zegt Rein en gaat naast Daphne zitten. 'AUW REIN ROT OP JE BENT HELEMAAL VIES!' schreeuwt Daphne als Rein haar een knuffel wil geven. Rein staat op en loopt weg. 'wat gaat hij nou weer doen?' vraagt Daphne verbaast. 'Ik denk douchen' zegt Owen. Daphne knikt, ze staat op en loopt achter Rein aan.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu