Chapter 13.

845 23 1
                                    

~P.O.V Daphne~

Mijn lippen tegen die van Rein.. wow.. hier heb ik als Mainiac zo vaak van gedroomd, eerst zag ik heb echt als mijn held maar nu ik hem goed ken zie ik hem veel meer als een viend.. mijn vriendje.. ik zou het wel uit willen schreeuwen.. 'wouw' zegt Rein als hij zijn lippen van de mijne afhaalt. Ik weet even niet waar ik moet kijken en kijk dan maar naar de grond. 'wow' zegt hij nog een keer. 'jaa..' dat was het enige wat er uit mijn mond kwam. ik was het vriendinnetje van Rein. 'Zullen we verder wandelen?' 'jaa is goed' antwoord ik. We staan op en hij slaat een arm om me heen. Zo lopen we verder door het park.

~P.O.V Owen~

Als ik wakker word kijk ik of ik Myrthe zie. We hadden gister echt een leuke avond samen, elke x als ik bij haar in de buurt kom ging me hart sneller kloppen. Daan ligt naast me, even twijfel ik maar maak hem dan toch wakker. 'Daan..Daan..Daan word is wakker' 'Wat is er?..' 'Daan wat voel je als je verliefd ben?' 'Euhnm kriebels in je buik en dat soort dingen..' 'Owh' 'Owen?... Ben je verliefd op Samantha?' 'Nee.. ik denk dat ik verliefd ben op Myrthe' 'Oh gelukkig' zegt Daan.
'Ik ga Myrthe zoeken en zeggen dan ik haar leuk vind' ik sta op en loop weg. Ik loop naar boven en ga naar Caroline's kamer. Daar zit Myrthe op het bed van Caroline. Ik klop op de deur en zie dat ze schrikt.

~P.O.V Myrthe~

Als ik naar de deur kijk staat Owen daar, me hart begint sneller te kloppen. Owen is echt een schatjee.. 'Hey Owen' zeg ik 'EUhem heey Myrthe ik wou even zeggen dat ik het leuk vond gister avond.' 'Ik vond het ook leuk' 'Nee ik bedoel dat ik het leuk vond met jou' Owen komt dichter bij me staan en voordat ik het weet zoent die me, ik ga er in mee. 

~P.O.V Samantha~

Als ik wakker word zie ik dat niemand meer in bed ligt. 'Waar is iedereen?' mompel ik. 'Ik ben er wel' Ik kijk achterom en Daan zit achter me. 'Hey goedemorgen' zeg ik 'Goedemorgen' zegt Daan en slaat zijn armen om mijn middel. Ik begin te blozen. Ik voel Daan's adem in mijn nek en mijn buik begint te draaien. Als ik Daan's lippen in mijn nek voel begint mijn hart sneller te kloppen. 'Waarom deed je dat?' vraag ik aan hem. 'Omdat ik van je hou schatje' Awh het is heel lief maar waarom noemt die me schatje? 'schatje' herhaal ik zachtjes. 'Ja weet je dan niet meer wat er gister is gebeurt?' 'eumh nee' zeg ik met blozende wangen. Ik zie dat er tranen in Daan's ogen staan. Wat is er gister allemaal gebeurt?

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu