Chapter 12.

843 29 0
                                    

~P.O.V Nils~

Ik ben al wakker, ik kijk naar Caroline ze ligt nog te slapen. Ik ben echt blij dat ik hier mocht blijven vannacht. Me ouders maken wel is vaker ruzie maar de laatste tijd is het echt heel erg, ik kijk er niet raar van op als ze uit elkaar gaan.

~P.O.V Caroline~

Als ik wakker word en Nils niet naarst me zie liggen schrik ik. Ik sta op en loop naar de keuken. Nils staat voor de oven en schuift net de plaat met broodjes erin. Ik ga achter hem staan en sla mijn handen om zijn middel. 'Hey schatje' zeg hij. Hij draait zich om en geeft me een knuffel. 'Het komt goed' zeg ik en hij pakt me steviger vast. Zo staan we nog een in de keuken. 

~P.O.V Rein~ 

Ik schrik wakker en kijk naast me. Daphne word net wakker. Wow wat een beauty is er toch ook. Ik pak me mobiel en open Twitter, 100+ Interacties ik scroll erdoorheen en dan zie ik een foto.. Het is de foto waar Daphne mijn inviseble girl is. 
Kon ik maar terug naar die tijd. Toen kon ik naar dr kijken zonder dat het opviel.. 'Daphne Daphne wakker worden' fluister ik in haar oor. Ze word wakker en kijkt me aan, als ze me ziet schrikt ze en zit gelijk rechtop. 'Ga je mee een stukje wandelen?' Vraag ik. We kleden ons om en gaan naar buiten.

~5 minuten later in het park~

Daphne loopt naast me. Ik ga dichter tegen haar aanlopen en hoop dat ze het niet merkt. 'Het is mooi hier' zegt ze. Ik voel haar hand tegen mij hand eerst twijfel ik maar pak dan toch haar hand vast. Ik zie dat ze rood word maar ze trekt niet terug. Bij het water stoppen we. Ik kijk haar aan maar ze staart voor zich uit. 'Daphne.. Ik denk.. Ik denk.. Ik denk dat ik verliefd op je ben' Stotter ik. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Dat kwam er weer lekker uit Rein tuurlijk wil ze me nu niet.. 'Ik ben ook verliefd op jou' zegt ze. Zei ze dat nou echt? Ik kon wel springen maar ik blijf rustig staan. Ik pak haar andere hand vast. 'Daphne wil je mijn vriendinnetje zijn?' 'Jaa dat wil ik!' Ik ben zo blij. Ik druk Daphne dichter tegen me aan en dan raken haar lippen de mijne wow.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu