Chapter 37.

546 25 1
                                    

~P.O.V Nils~

Ik zie dat Caroline Daphne slaat. Dit had ik niet van haar verwacht, Caroline slaat nooit mensen! Ik snap het wel ik zoende een ander, het is allemaal mijn schuld! 'Caroline wat doe je?' vraagt Daphne en staat op. 'Je had met je Gore lippen van die van Nils af moeten blijven!' Laura en Daan komen ook aanrennen. 'Wat is hier aan de hand?' vraagt Daan. Rein en Daphne lopen naar de woonkamer en Laura neemt Caroline mee naar onze slaapkamer. 'Nou wat is er gebeurt broertje?' vraagt Daan en ik begin te vertellen.

~P.O.V Caroline~

Laura neemt me mee naar de slaapkamer van mij en Nils. 'Dat die vieze slet ooit mijn vriendin was' zeg ik zacht. 'Euhm Caroline het is niet Daphne haar schuld' zegt Laura. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Hoe kun je dat nou zeggen? ze zoende mijn vriendje' schreeuw ik uit. 'Luister nou even Caroline, ze zoende Nils om jou te beschermen' 'Wat bedoel je nou?' 'Dat kan Nils je beter zelf vertellen' 'NEE IK WIL HET NU WETEN LAURA' 'Nee caroline'. Ze staat op en loopt weg. Ik ga op bed zitten en begin zachtjes te huilen. 'Caroline?' Nils staat in de deuropening. 'wat?' vraag ik bot. 'Hoe zit het nou tussen ons?' vraagt hij. 'Nils.. kom op, denk je echt dat ik je dit kan vergeven?' 'Wil je nou zeggen dat het..' 'ja Nils het is uit.'. zeg ik en Nils loopt huilend weg. Hoe kan hij nou nog komen vragen hoe het zit? Ik haat hem, ik haat Daphne ik haat iedereen. Iedereen laat me zitten, niemand geeft om me! Ik loop naar mijn nachtkastje en zoek het scheermesje van Nils. Gevonden! Ik haal het mesje eruit en leg de rest weer terug. Ik zet het mesje op mijn arm en haal het er een paar keer over heen. Zo dat lucht op.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu