~P.O.V Myrthe~
Ik zit tegen Owen aan en staar voor me uit. Niemand zegt iets,iedereen staart voor zich uit. 'Ik ben bang' fluister ik tegen Owen. 'Hoeft niet' zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'WAT DENKT DAT KIND WEL NIET ZOMAAR MIJN VRIENDINNEN BEDREIGEN' roept Daphne en staat op. 'Daphne ga even rustig zitten' zegt Rein en trekt haar bij hem op schoot. 'Myrthe weet je waar Samantha nu is?' vraagt Daan en kijkt me aan. 'Ja, in dat hotel hier om de hoek' zeg ik met een trilling in mijn stem. 'We gaan naar de politie' zeggen Caroline en Nils tegelijk. Iedereen knikt en we staan op. Caroline komt naast me lopen. 'Myrthe je had het gewoon kunnen vertellen, we zijn niet boos op je alleen op Samantha' zegt ze. Die zin geeft me weer een beetje hoop, ik ben blij met vriendinnen zoals Caroline,Daphne en Laura. We komen bij het politiebureau, we gaan naar binnen en lopen naar de bali. 'Euhm hallo ik wil graag aangifte doen' zeg ik. De vrouw achter de balie kijkt me raar aan. Ze staat op en loopt weg. Ik kijk Owen raar aan. Er komt een andere vrouw achter de bali staan. 'Sorry mijn collega verstond u niet' zegt ze en kijkt me lief aan. 'ik wil graag aangifte doen vanwege bedreiging' zeg ik en de vrouw knikt. ''Loop maar even mee'. Ik loop achter de vrouw aan naar een aparte kamer. 'Zo vertel is wat er gebeurd is' Ik knik en begin te vertellen.
~P.O.V Owen~
Myrthe is met de politieagente mee. Hier zitten we dan met zn 7e in de wachtkamer. Ik ben zo trots op Myrthe dat ze dit doet. Ze heeft me nog meer verteld dan alleen dat met Samantha, alleen wou ze dat niet tegen de rest vertellen. Ik voel me zo schuldig! Ik had er voor haar moeten zijn. Ik kijk naast me, Caroline ligt te slapen op Nils' schouder, Daan en Laura zijn drinken halen en Daphne en Rein staren voor zich uit. 'Het komt wel goed Owen' zegt Rein en legt een hand op mijn schouder. Ik wil naar Myrthe toe, ik wil haar helpen! Ik sta op en loop naar de deur, net voordat ik hem open wil doen komt Myrthe samen met de politieagente naar buiten.
JE LEEST
It can't be real. ft. Mainstreet!
FanfictionHoi ik ben Caroline, Dit boek gaat over mij en mijn vriendinnen: Daphne, Myrthe en Samantha. Daphne is mijn beste vriendin. Ik ga samen met Daphne naar het concert van Mainstreet. Als we bij het concert komen mogen we er niet in omdat er ''te'' vee...