Chapter 49.

508 25 2
                                    

~P.O.V Daan~

We worden door Caroline de zee uitgetrokken. 'Waarom trek je ons mee?' vraagt Rein met een kinderachtig stemmetje. 'Myrthe moet jullie iets vertellen' zegt ze. We komen bij onze handdoeken en kijken Myrthe allemaal aan. 'Niet zo kijken ze is van mij' zegt Owen en gaat maast haar zitten. 'Wat wil je vertellen?' vraagt Nils nieuwschierig. 'Nou de politieagente belde net met het nieuws dat..' zegt Myrthe en wacht even met verder vertellen. 'Ja vertel nou maar ik ben benieuwd' zegt Laura. Ik kijk haar aan en ze glimlacht naar me. 'Ze hebben Samantha gevonden en geareateerd, morgen word ze op het vliegtuig terug naar Nederland gezet en daar krijgt ze haar straf' zegt Myrthe. Iedereen begint te juichen en ik geef Laura een knuffel. We gaan allemaal zitten en spelen een potje true or dare. 'Ik begin!' schreeuw ik. 'True or dare aan Rein' 'True' 'Zal je voor altijd bij Daphne blijven?' 'Wat is dat nou weer voor vraag? Tuurlijk blijf ik altijd bij Daphne'. Nu is Rein aan de buurt. 'True or dare aan Nils' zegt hij. 'Dare' antwoord Nils. 'Gooi Caroline het water in' zegt Rein. Nils begint te lachen en loopt naar Caroline. 'NEEE' gilt ze maar het is al te laat, Nils rent samen met Caroline richting het water en ze vallen er samen in. Ik kijk de rest van de jongens aan en ze begrijpen me meteen. Ik pak Laura vast en trek haar mee, Ik zie dat Owen Myrthe meetrekt en Rein Daphne. 'Daan zet me neer!' schreeuwt Laura. 'Nope dat gaat niet gebeuren' zeg ik en gooi haar het water in.

It can't be real. ft. Mainstreet!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu