Egy kis kapcsolatfelvétel

2.6K 67 30
                                    

Üdv mindenkinek!

Ez lett volna az első évada a Vörös és Zöld  sorozatomnak. Nagyon köszönöm a sok szavazatot és megtekintést, nagyon sokat jelent nekem! A kommentek lehetnek gyakoribbak, szeretek visszajelzéseket olvasni; ezt a jövőre vonatkozóan mondom. Elvégre csak egy olvasó nézheti kritikus szemmel a művet, így csak ti láthatjátok meg az esetleges hibákat.

De ez csak egy megjegyzés volt. Mindenesetre úgy döntöttem, hogy akkor ez alá a kis kapcsolatfelvétel alá jöhetnek a különféle megjegyzések és észrevételek a sorozattal kapcsolatban. Nyugodtan írhattok hosszúan, szeretek olvasni!

A második évadot még nem tudom, mikor kezdem el, de mindenképp jönni fog, efelől ne aggódjatok! Most kezdenek bedurvulni a dolgok, hiszen Voldemort visszatért, így Harry és Lucy sokkal nagyobb felelősséget lesznek kénytelenek a vállukra venni. Nem is beszélve Draco Malfoyról, akinek igyekeztem egy kis bepillantást engedni a gondolataiba... Tényleg, hogy tetszettek nektek ezek a bepillantások? Folytassam még őket? Csak rajtatok áll...

Szóval, ne sajnáljátok a betűket és a szavakat, ömlesszetek ide mindent, hogy ne legyünk olyan messze egymástól!

Hamarosan jelentkezem!

Anna    

Harry Potter: Vörös és ZöldTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang