Bab 34

4.1K 190 8
                                    

Setelah semuanya selesai aku menuju ke bilik, tapi hasrat ku dimatikan apabila teringat yang detik ini, saat ini, waktu ini, hari ini dan sekarang juga..

..Aku harus tidur sebilik dengan Farhan!

'Argh! ini tak boleh jadi ni, apa kata aku buat buat tertidur kat dalam bilik umi?' Cadangan ku dalam hati. Hm well done Fatiha Sofea idea yang sangat 'bernas'.

Aku membuka pintu bilik umiku.. 'Yes!! umi tak masuk lagi.' Bisik hatiku kegirangan.

Aku mula membersihkan diri, semua perbuatanku aku lakukan dengan cepat sebelum umi masuk.

Memang la aku suka kat Farhan tu, tapi tak bermaksud aku suka tidur sebilik dengan dia. Urgh! please lah.

Aku terus pura pura tidur sehingga umi masuk ke dalam biliknya.

"Ya Allah adik! apahal tidur kat sini ni? kan ada bilik sendiri. Bangun cepat!" Suara umi nyaring kedengaran di dalam bilik itu. Aku terus menjalankan misi yang tak seberapa itu.

"Farhan? sini kamu angkat bini kamu ni masuk bilik kamu." Arah umi kepada Farhan. Katil yang aku baringkan terasa seperti ada orang duduk.

Tiba tiba badan ku terasa.. Eh? diangkat?

'Eh ni apasal terangkat sendiri ni? aku dah ada sayap ke? omg?!' Jeritku kebodohan dari dalam hati.

Aku membuka sedikit mataku. Kelihatan Farhan yang tersengih sengih dan mengenyitkan matanya ke arahku.

'Oh matamu melemahkan ku.' HAHAHA

Setelah ak di landingkan di katil, amboi! mataku terus segar bugar bak sayur yang dijual di Kundasang.

"Kau ni, kenapa lah? kenapa? kenapaaaa?!" Aku menjerit seperti orang gila yang cantik lagi kiut.

"Apa yang kenapa?"

"Kau jangan nak tidur sekatil dengan aku pulak eh." Aku sudah mula berkata kata.

"Apasal pulak? kitakan dah khawin?"

"Memang la kita dah khawin, suka sama suka, tapiii.. ehem." Aku berdehem kerana tekak ku terasa seperti tertelan pasir pantai beserta air masin.

"Tapii.. tak bermaksud aku suka tidur sebilik dengan kau. Sekatil? lagi lah. Nehi, nehi." Kataku sambil menggoyang goyangkan jari telunjukku kekiri dan kekanan berulang kali.

"Eh biarlah."

'Oh taknak dengar cakap eh?' Aku berbisik dalam hati serta senyuman yang paling menawan.
"Hah, Farhan sayang apakata kau baring kat sini?"

"Sini?"

"Haah, sini. Hah, lompat lompat.." Apabila Farhan mula mengikut arahanku, aku membungkus badannya dengan selimut lalu menolaknya ke lantai.

Tidak lupa juga, balingan padu sebiji bantal kearahnya.

Aku pula? Terkinja kinja menyusun bantal kononnya sebagai benteng.

"Macam beruk ah kau ni."

"Lantak ah!"

"Hah, padan muka tak ada selimut, biar mati kering kau kat situ kesejukkan."

"Amboi kalau nak menghina bini berpadah padah."

Akhirnya aku didiamkan. Dasar kurang dididik punya laki.

K guys sory baru update hiuhiu
jngn lupa vote okay? muah dahi hhaha

OMG! Dia Suami Aku?! Where stories live. Discover now