Bab 14

4.5K 224 4
                                    

Aku menjadi minat dengan kenderaan motorsikal ni. Well memang dulu aku ngaku aku tak suka benda alah ni haha.

Aku meminta umi dan abah untuk membelikanku sebuah motorsikal haha. Bernanah weh telinga aku, seminggu aku dok dalam bilik tak keluar2 doh. Muhasabah diri sebentara waktu haha. 

........

The real SPM akhirnya tiba, aku berasa takut, gementar semua ada. Yela, aku pun bukan pndai sgt belum cukup ilmu didada. Huhuhuhu. Dalam perjalanan masuk kelas ada suara yang sedikit sumbang memanggil nama indahku. Aku melilau lilau mencari suara itu. Takut jugala sebab tak jumpa kelibat si pemanggil.

"Woi mak cik, pandang sinila." Jerit Yusuf dari arah tingkap.

"Kau rupanya. Terkejut tau tak ish!" Kataku sambil mulut terherot herot membebel.

"Ni aku nak wish goodluck je dengan kau."

"Oh yeke? Alolo sweetnye pakwe kittew ni, goodluck too."

"Okay hawak." Katanya sambil memberi flying kiss ke arah ku. Aku acah acah menangkap ciuman itu lalu di letakkan di dada. Euw, geli pula aku nak nulisnyeeer.

.............

Beberapa subjek telah berjaya dijawab olehku. Hanya tinggal berapa paper jer lagi ni, nnti cuti dah tak dapat jumpa buah hati. PUIH HAHAH
Macam biasa Yusuf akan menunggu di hadapan kelasku untuk pergi rehat bersama sama. Maklum la, masing masing da takda kawan. Adapun adik beradik jer. Haikal si buaya darat tu pun aku taktau apa kejadian dah. Author dah kick out dia, yela dia kan extra jeeer hoho.
Aku dan Yusuf berbual, bergelak sakan, bertepuk tampar segala waktu rehat tadi. Ramai jugakla yang dok jeling2 kitorang. I tau la boyfren i ni kiut jangan tenung lama lama pls? i tak tahan *gaya minta penampo*

Tak lama lagi cuti, tak sabar nak jumpa Zulfa.
T

aksabar nak lepak dengan diorang, well hubunganku dengan kawan kawan ku masih okay gak la, tapi malas ah nak cerita drg kan extra jeer *muka bongkak* hahahaha.

Aku menghabiskan waktuku di rumah hanya dengan mengulangkaji pelajaran je la. Tak buat apa pun. Sedang elok lagi tekun aku belajar... Ting. Menandakan ada mesej masuk.

Hai Tiha? Kau dah tido ke? Ni haa boypren kau nak wish goodnight and goodluck je, jangan tido lewat tau. Esok subject killer sama sama la kita membanterasnya ye? hahaha. Haa dok senyum sorang sorang ka situ tu kenapa? Sebelum mulut kau koyak daritadi asyik tersenyum aku nak tido ni hahahaha okla bai.

Aku hanya memandang mesej itu dengan senyuman yang bahagia. Sanggup dia bazirkan kredit dia sms aku, baru aku caya apa yang meme.Malaysia selalu cakap kat ig tu, "Kalau nak tau macam mana pakwe/makwe korang sayang kat korang, dia mesti sanggup habiskan kredit dia untuk mesej korang." Auh so sweet sgt  ̄ω ̄

So guys im sorry sbb baru update. Keep voting okay? i taula cerita i tak semengah cerita korang tu, tapi tlg vote la ciked. Hmm okla bai

OMG! Dia Suami Aku?! Where stories live. Discover now