Вони гуртом зайшли у бібліотеку. У дальньому неосвітленому боці цієї масивної таємної кімнати лежала дерев'яна скриня, яка приховувала у собі вельми важливу річ - Терези Рівноваги. Руан зняв з шиї тонку мотузку з ключем і засвітив масляну лампу. Тендітне жовте світло танцювало на сирих стінах та масивних стелажах усе наближаючись до заповідного куточку. Маленький ключ миттю клацнув у замкові і важка кришка піддалась.
* * *
Вони безумовно хвилювались, адже одна з їхніх найважливіших задач має право на виконання. Але чи все у них вийде? Сльоза троянди - сильна річ, та з якої спроби її сила нарешті розкриється?
Крізь ромбічні вікна проникало пронизливе світло місяця, але навіть його блиск здавався тьмяним проти того вогню тендітної квітки, яку непевно тримали тремтячі руки, боячись зробити зайвий порух. Тіна тримала троянду над зламаними Терезами, що здавалися старим викинутим мотлохом, але аж ніяк не річчю, яка підтримує рівновагу таких сил.
Квітка знову заіскрилась як і тоді, коли її породила тепла земля. Дівчина закрила очі і світло засліпило їх обох. Вони потонули у чарах гарячої квітки, яка мов вогнище гріла і змушувала поринати у сон. Вони боролися з цим відчуттям, намагаючмсь довести справу до кінця, не розуміючи, чи все йде гаразд. Вони не знали, чи це знову витівки Грози, ачи це троянда навіює їм такі відчуття.
У Тіни перехопило дихання, а перед очима попливли багряні плями і запаморочилась голова. Велетенська неіснююча губка втягувала в себе всю Тінину енергію, не лишаючи їй сил хоча б на те, щоб усе припинити. Дівчині здавалося, ніби усе навкруги ніби палає. І в цьому винна лише вона. Тіна боролась зі своєю ж силою - протилежною до сили Руана, зрозумівши лише, що якщо Руан має дар зцілювання, тоді їй призначено руйнувати.
Вона уже не відчувала власного тіла, але було вже байдуже. Невагомість... і звук падаючої краплі...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Механічне серце
Fantasy"Коли троянда заплаче - Терези стануть на місце ..." Володаркою спокійного Квінтесу стала могутня відьма Гроза, яку ніколи не бачив власний народ. Її бояться. Тому що вона КОЛЕКЦІОНУЄ людей. Проти неї - власний син, ув'язнений у старому колодязі та...