-1-

622 20 2
                                    

Het is vandaag 8 juli en ik ben jarig. Vandaag start dit boek na een paar maanden. Ik hou van het schrijven over kleine Louis en dit boek zal weer leuke, zielige, schattige stukken voor komen.
Vervolg van deel 1

Pov. Harry

"Wie is dat?" Hij wijst naar Luke. "Dat is iemand waar ik vroeger veel contact mee had." "Nu niet meer?" ik schud mijn hoofd. "Waarom niet?" "Ruzie." "Ruzie is niet leuk, papa." Ik schud mijn hoofd. "Hij heeft papa veel pijn gedaan." zegt Niall terwijl hij mijn hand vastpakt." "Wat deed hij met papa?"  "Geen leuke dingen, Boo, maar daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Hij is weg en komt nooit meer terug." zeg ik en til hem op mijn schoot. "Nooit meer terug?" ik schud mijn hoofd. "Nooit meer."

"Haz." iemand pakt allebei mijn handen vast. Ik kijk op en zie Niall. "Waar dacht je over na? Je was diep in gedachten." "Weer over hetzelfde." "Louis en Luke?" ik knik. "Louis verjaardag is bijna, Niall." Niall neemt mij in zijn armen en ik leg bijna hoofd bij zijn nekholte. "Ik ben zo bang, Ni. Ik wil hem niet kwijt. Het is mijn kind, ons kind." "Ik weet het, Haz. Het enige wat we kunnen doen is Louis in  de gaten houden, we kunnen niet meer doen." "De politie." "Die kan niks doen tot hij Louis heeft." "We moeten wat kunnen doen." Niall pakt mijn gezicht vast. "We houden Louis goed in de gaten. Louis praat niet zo maar met vreemde mensen, wij weten allebei dat hij dat steeds minder durft." Ik knik en kijk achter me waar Louis ligt. Zijn ogen zijn gesloten.

"Louis wilt steeds minder bij je weg, de meeste keren op de dag is hij bij je. Luke heeft geen mogelijkheid om hem te pakken. Hij slaapt vaak bij ons en zijn kamer zit naast die van ons. We zijn allebei een lichte slaper, als er wat met Louis gebeurt horen we het meteen. " Ik zucht en knik. "Ik ben gewoon bang." zeg ik terwijl ik Niall's handen vastpakt. "Ik weet het, maar het komt goed." Ik knik en leg mijn rug tegen zijn borst.

"Hebben we de reken sommetjes mee die Lou moest maken?" ik knik. Louis zit nu in groep 3 en hij heeft veel moeite met rekenen. Één keer per week krijgt hij een blaadje mee om de sommetjes te oefenen.

"We moeten straks Wolves zingen. Liam en Zayn zijn nu bezig." Ik knik. "Alleen Wolves?" "Volgens mij wel." Ik knik. "Zal ik Louis meenemen? Als hij wakker wordt ben ik bij hem." "Hij kan hij Liam en Zayn blijven, die letten ook op hem."

Oké eerste hoofdstuk, kort hoofstuk.

Deel 2 is eindelijk begonnen. Het duurde zo lang om inspiratie te zoeken en op een gegevende moment was ik het vergeten. Ik was alle ideeën vergeten en nu bedenk ik alles weet opnieuw.

Ik hoop dat jullie deel 2 leuk gaan vinden❤️

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu