-16-

241 17 1
                                    

Pov. Harry

Ik ga mijn slaap hokje uit. Niall en ik hebben elkaar 6 uur niet gesproken. Als ik hem zie zitten loop ik naar hem toe. "Ik wil geen ruzie." zeg ik en ik ga naast hem zitten. "Ik ook niet." zegt hij zacht. Ik doe mijn armen om hem heen. Hij zet mij op zijn schoot. "Ik hou van je." zeg ik terwijl ik zijn kin vastpak. "Ik hou ook van jou." Ik druk mijn lippen op die van hem. Als we loslaten leg ik mijn gezicht bij zijn nekholte. "Ben je boos?" vraag ik zacht. "Nee. Maar wil je het alsjeblieft voortaan met mij bespreken. Ik wil ook geen beslissingen maken zonder jou." "Beloofd." zeg ik en ik doe mijn armen steviger om zijn nek. "Ik wil je nooit kwijt, Niall." "Ik jou ook niet." Ik kijk hem aan. "Ik weet dat jij het nu moeilijk hebt, omdat Luke er is. Je zegt er niks over, maar ik weet het wel. Ik beloof je dat er niks meer is tussen mij en Luke. Ik ben van jou, alleen van jou." Niall glimlacht en geeft mij een kus.

"Jongens we moeten repa-" Zayn stopt met zijn zin als hij ons ziet. Niall en ik lachen en hij glimlacht. "Eindelijk praten ze weer met elkaar." zegt Zayn en ik glimlach. Ik leg mijn hoofd tegen die van Niall aan. "Hoe graag ik jullie niet wil storen, maar we moeten repeteren ." Ik knik en sta op. Ik pak Niall's hand en hij glimlacht. We lopen de bus uit en iemand anders doet die meteen op slot. We lopen de zaal binnen en we blijven beide stilstaan. "Dit is groot." mompel ik terwijl ik om me heen kijk. Er zijn mensen bezig met het podium. "Heel groot." mompelt Niall ook. "Kom, we mogen het podium al op." zegt Liam. "Het podium is sick." zegt Niall terwijl hij op het podium klimt. "Kom." Niall steekt zijn hand naar me uit en ik pak die aan. Samen met zijn hulp klim ik ook het podium op. "Kan je het geloven dat we vanavond allemaal fans staan." zegt Niall terwijl hij zijn armen van achter om mijn middel doet. "Ik kan niet wachten." glimlach ik terwijl Niall zijn hoofd op mijn schouder legt. "Ik ook niet."

Vorig jaar rende Louis door de zaal of hij vroeg of hij de mannen kon helpen met het opbouwen van het podium. Vaak moesten één van ons hem weghalen, maar soms mocht hij helpen met de stoelen klaar te zetten.

Ik zucht bij de gedachten. "Waar denk je over na?" "Vorig jaar dat Louis elke keer weer vroeg of hij kon helpen met iets of dat hij hier rond aan het rennen was." "Het is een paar uur, maar ik mis hem nu al zo erg." mompel ik een paar secondes later. "Misschien heeft die vrouw wel gelijk. De tour is niet het beste voor ene jongen van zes." zegt Niall. "Dat weet ik, maar toch." Niall drukt een kus tegen mijn wang. "Jongens we moeten beginnen." zegt Zayn.

We beginnen met Midnight Memories en zo gaan we alle nummers door. Daarna moeten we onze kleren passen en daarna hebben we nog twee uur voor de show. Niall en ik gaan samen douchen en daarna moeten we naar Louise toe.

"Tien minuten!" schreeuwt Paul. Ik glimlach terwijl ik over Niall's hand wrijf. We zitten samen op de bank terwijl Louise de laatste dingen bij Zayn doet. "Zenuwachtig?" vraagt Niall. Ik knik. "Heel erg." "Ik ook." Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ik doe mijn armen om zijn middel. "Haz ik heb met je haar gedaan." zeurt Louise. Ik en Niall grinniken. "Ik hoef alleen mijn haar door elkaar te schudden en het zit weer goed." zeg ik. Ze zucht en draait zich weer om.

Pov. Luke

"Louis het is tijd voor bed." zeg ik. Louis schud zijn hoofd. "Ik wil niet slapen." zegt hij zacht. Ik ga naast hem zitten en ik leg mijn hand op zijn knie. "Waarom niet, Love?" Louis kijkt mij aan. "Ik mis papa en papa." "We kunnen ze nu niet bellen, maar ik beloof je dat we ze morgen ochtend  gaan bellen." Louis knikt zacht. "Ik mis het dat ze bij naar bed brengen." "Kom, ik breng je naar bed en we kunnen nog een video ziet waar papa en papa in zitten. Als we die gaan kijken, wil je dan wel slapen?" Louis knikt zacht en ik til hem op. "Morgen komen Calum, Ashton en Michael langs, vindt je dat leuk?" "Dat zijn die drie jongens toch die altijd bij jou zijn?" ik knik. "Ze zijn heel aardig." zeg ik. "Morgen Park?" "Is goed Lou." Hij glimlacht en ik loop zijn kamer binnen. "Wat heb je een mooie kamer." zeg ik en Louis knikt meteen. "Papa Ni, Zaynie en Lili hebben deze kamer gemaakt toen papa en ik weg waren. Het was een verassing voor mij!" zegt hij enthousiast. "Dat hebben ze heel mooi gedaan." Louis knikt en ik zet hem op zijn bed. "Kan je je pyjama al aantrekken?" Hij knikt. "Ik pak snel mijn telefoon van beneden, oké?" Hij knikt weer en ik loop zijn kamer uit. Ik kijk hem nog even aan. Hij doet zijn shirt uit en zijn broekje. Ik loop snel naar beneden en pak mijn telefoon. Ik loop weer naar boven en loop zijn kamer binnen. Hij doet zijn pyjama broek aan en daarna kijk hij mij aan. "Klaar." zegt hij en ik steek mijn duim naar hem op. "Nu tandenpoetsen." zegt hij. Ik volg hem naar de badkamer. Hij begint zelf tanden te poetsen. Ik grinnik als zijn mond onder zit. "Kom is hier." Ik veeg zijn mond schoon. "Helpen?" Louis knikt en ik poets zijn tanden nog een keer goed. Daarna gaat hij naar de wc en daarna gaan we naar zijn bedje. Ik stop hem in en hij kijkt naar me. "Zullen we het filmpje kijken?" Hij knikt en ik zet het filmpje voor hem aan.

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu