Pov. Harry
We stappen het vliegtuig uit en Niall probeert meteen zijn ouders te vinden. "We moeten eerst nog onze koffers pakken, Love." zeg ik terwijl ik zijn hand vast pak. "Ik mis mijn familie gewoon." zucht hij. "Je ziet ze straks." glimlach ik en ik wrijf over zijn knokkels. Als we onze koffers hebben beginnen we Niall's ouders te zoeken. "Mam." zegt Niall en hij rent naar Maura toe. Ik glimlach en we lopen naar hun toe. "Hey jongens." zegt Bobby. Hij geeft ons allemaal een knuffel. Ik leg mijn hand op Niall's rug terwijl hij Maura niet los laat. Ze fluisteren allemaal dingen tegen elkaar waardoor ik breder glimlach. Dit doe ik ook altijd met mijn moeder. Als ik haar voor een lange tijd niet heb gezien in iedergeval. Mijn moeder woont 20 minuten van mij af, maar zijn ouders wonen in Ierland en niet in Engeland.
Ze laten los en ik zie dat Niall's wangen nat zijn. Hij glimlacht even naar me en daarna kijkt hij weer naar zijn moeder die zijn tranen weg veegt. Niall geeft zijn vader een knuffel en Maura geeft ons een knuffel. "Hij miste jullie veel." zeg ik tegen Maura. "Wij hebben hem ook gemist." glimlacht ze terwijl ze naar Niall kijkt. "We hebben jullie kamers klaargemaakt voor vanavond. Jullie hoeven niet in een hotel, jullie komen deze nachten bij ons slapen." Ik glimlach en kus haar wang. "Dat zal Niall fantasies vinden." Dit weekend hebben we even rust en dan begint Maandag de tour weer.
Als we bij hun huis aankomen leggen we onze spullen in onze kamers terwijl Maura thee gaat zetten. "Best raar dat we nu slapen in een kleine kamer." zegt Niall en ik grinnik terwijl ik om me heen kijk. "Nu hebben we een grote kamer." zegt hij. "Toch blijft dit het veiligst voelen." Niall knikt. Ik loop naar zijn nachtkastje en ik pak zijn foto. Ik glimlach terwijl ik er naar blijf kijken.
Niall doet zijn armen van achter om me heen. "Kijk hoe klein en schattig je hier bent." grinnik ik. "Ik was zo blij met deze pak." Ik leg de foto terug en ik kijk hem aan. "De tijd gaat snel." glimlach ik. "Maura en Bobby zullen dat vast ook denken. Eerst waren jij en Greg nog klein en nu zijn jullie groot, Greg heeft een kind en jij reist de wereld over, ze zullen zo trots zijn op jullie allebei." "Ze zeggen dat vaak." Ik druk een kus op zijn lippen. "Jongens, willen jullie thee?" roept Maura van beneden. "Zullen we gaan?" ik knik en Niall pakt mijn hand vast. We lopen samen naar beneden. "Hebben we koekjes erbij?" vraagt Niall meteen.
"Jullie zijn nogsteeds gelukkig samen?" Niall en ik kijken elkaar aan terwijl we glimlachen. "Ik denk dat we dat wel weten Maura." grinnikt Bobby. "Hoe is het met Louis?" "Hij heeft vandaag apen gezien." glimlacht Niall. "We zouden hem vandaag nog bellen, maar Luke heeft gezegd dat hij als een blok ligt te slapen." "Jullie hebben morgen nog." glimlacht Maura. Niall legt zijn hand op mijn bovenbeen en hij wrijft erover. Ik glimlach en leg mijn hand op de zijne. "Wanneer zien jullie hem weer?" "We zijn net een week weg, ongeveer 6 of 7 weken nog." zegt Niall en ik zucht zacht. Dat klinkt nog zo lang, en het is lang.
Een paar minuten later komen Zayn en Liam er ook bij zitten. Niall en ik lopen naar boven als het half 2 is.
"Morgen ochtend eerst Louis bellen? Hij zal wel wakker zijn wanneer wij wakker worden." zeg ik terwijl ik over Niall's buik wrijf. Mijn hoofd ligt op zijn borst en onze benen zijn verstrengeld. "Goed plan." mompelt Niall.
Pov. Niall
Vanavond vliegen we naar Nederland voor onze volgende show morgen. De jongens gingen de stad in terwijl ik hier blijf met mijn moeder.
"Kunnen we praten?" vraag ik zacht. "Wat is er aan de hand, Love?" ze pakt mijn handen vast. "Het gaat over Harry." ze knikt kort. "Je weet dat Luke terug is, toch?" ze knikt weer. "Ik denk dat hij Luke nogsteeds leuk vindt. Die dag dat we met hem gingen praten over Louis hadden hun zoveel plezier. Ze praatte veel en alle dingen wat er moest gebeuren deed hij met Luke, niet met mij. Hij bijt op zijn lip als hij naar Luke kijkt, dat deed hij vroeger ook toen ze een relatie hadden, hij kijkt naar foto's van hun samen. Ik ben bang, mam. Ik wil hem niet kwijt." ze neemt mij in haar armen en een traan rolt over mijn wang. "Ik weet niet wat ik kan doen." "Je moet met hem praten en je moet eerlijk tegen hem zijn. Je moet het hem vragen." zegt ze. "Sinds gisteren irriteer ik me een beetje aan hem. We zijn altijd close geweest, we knuffelde altijd, maar nu wil ik het niet. Ik wil het kleffe gedoe nu niet en daar maar ik me ook zorgen om. Ik vind het altijd fijn, waarom nu niet?" ik kijk haar aan en ze veegt mijn tranen weg. "Misschien is het goed voor jullie dat jullie een beetje afstand van elkaar doen. Je vader en ik hadden ook zo'n periode. We waren allebei gestrest door onze werk en we konden gewoon niet meer genieten van elkaars aandacht. Jij en Harry hebben een druk leven en jullie zitten alleen maar op elkaars lip. Jullie moeten met elkaar praten en misschien is die pauze het beste voor jullie. "
JE LEEST
Little Guy Deel 2
FanfictionLouis Styles is 6 Harry Styles is 23 Niall Horan is 24 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24