Die avond sliep Harry bij Louis. Wel Harry een ander bed en de andere moeten naar huis. Niall moest met Liam en Zayn mee naar huis zodat hij niet alleen is. Morgen ochtend mogen ze weer komen en dan nemen ze kleren voor Harry en Louis mee.Pov. Harry
"Papa." Ik ga meteen naar Louis zijn bed toe. Ik slaap heel licht, al de hele nacht. Als Louis één geluidje maakt dan sta ik weer bij zijn bed.
Ik wrijf over Louis wang en Louis pakt één van mijn vingers. "Heb je pijn?" vraag ik. "Hoofd." zegt hij en een traan rolt over zijn wang. Ik druk op de knop en daarna leg ik mijn hand op zijn voorhoofd die warm is. Louis begint te snikken. "Niet huilen lieverd, alles komt goed." zeg ik terwijl ik door Louis haren wrijf die lichtelijk vochtig is. Een arts komt binnen. "Hij heeft hoofdpijn en ik denk dat hij koorts heeft." zeg ik meteen. Ze legt haar hand op Louis voorhoofd. "Hij heeft duidelijk koorts. Ik ga hem medicijnen geven en dan moeten we aankijken of zijn koorts verlaagd." Ik knik en ze loopt weg. Ik ga bij Louis op bed zitten en ik veeg zijn tranen weg. "Geen tranen meer Lou." zeg ik zacht. "Wil naar huis." snikt Louis. "Snel." zeg ik en ik wrijf over zijn slaap. De arts komt terug met de medicijnen. "We hopen dat dit de koorts zal laten zakken." zegt de arts. "Louis, deze pilletjes zullen je wat beter laten voelen, maar dan moet je ze wel in nemen." Louis knikt alleen maar. "Papa." says Louis and he maakt grijp armen naar mij. "Kan ik bij hem zitten?" "U heeft geen verkoudheid niks?" ik schud mijn hoofd. "Dan mag het." Ik knik en til Louis een beetje op en ik zet hem op mijn schoot. Hij legt zijn hoofd op mijn borst. "Louis je moet even rechtop zitten." zegt de arts. Louis luistert naar haar en hij neemt zijn medicijnen in met haar hulp. "Ik kom over een uur terug om zijn temperatuur weer te meten." "Wanneer mag hij naar huis?" "Als zijn koorts is gezakt vandaag, maar als het niet zo is moet hij hier blijven." Ik knik en ik kijk naar Louis en ik wrijf over zijn buik. Louis had zijn ogen weer gesloten en de arts liep de kamer uit. Ik ga beter liggen en ik leg Louis naast mij. Ik leg zijn rechter-been beter neer en ik doe mijn arm om hem heen. "Blijf bij mij." mompelt Louis zachtjes. "Ik ga nergens heen Liefje." zeg ik en ik wrijf over zijn wang. Nadat ik zeker wist dat Louis lag te slapen sluit ik mijn ogen ook.
Pov. Niall
"Alles komt goed." zegt Liam terwijl hij mij dicht tegen hem aan drukt. Tranen rolde over mijn wangen wanneer ik in de logeerkamer kwam. "Wat als we weer weg moeten? We kunnen niet Louis hier houden." snik ik. "Hij gaat mee, ik beloof het." zegt Liam en hij veegt mijn tranen weg. Mijn hoofd ligt op zijn schouder terwijl we allebei op het bed liggen.
"Je probeert je zo sterk te houden, maar dat is niet nodig Ni. Het is je zoon en je mag huilen." zegt Liam en hij wrijft over mijn heup. Ik knijp mijn ogen dicht en meer tranen verlaten mijn ogen. Zayn komt ook op het bed zitten en hij legt zijn hand op mijn rug en op dat moment laat ik de snikken uit mijn mond gaan en trilt mijn lichaam.
Korte hoofdstuk, ik probeer zo veel mogelijk te schrijven, maar door werk gaat het amper...
JE LEEST
Little Guy Deel 2
FanficLouis Styles is 6 Harry Styles is 23 Niall Horan is 24 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24