-24-

256 18 1
                                    

Pov. Harry

De volgende ochtend moesten we weer vroeg op staan. We hadden allemaal interviews en we gingen ideeën bedenken voor nieuwe nummers op het album. Ik weet dat Niall een nummer schrijft, maar niemand krijgt het te horen. Hij zegt dat de tekst niet goed is en dat hij überhaupt niet veel tekst heeft.

Over een uur begint het concert. Zayn zit nu bij Louise. Ik ben net geweest en na Zayn is Liam. Ik loop de kamer uit en ik loop door de gangen. Ik stop met lopen als ik iemand piano hoor spelen. Ik ga bij de deur staan en ik luister mee.

I knew from the moment that I meet you this wasn't right
But I couldn't leave you 'cause you treated me so damn right

Niall.

Hij speelt verder, maar hij zingt niet meer. Dit is het nummer waar Niall mee bezig is. Ik bijt op mijn lip en denk na over de lyrics. Ik had er niet veel van gehoord, maar één zinnetje wist ik nog.

But I couldn't leave you 'cause you treated me so damn right

Gaat dit over onze relatie of over die andere van 2 jaar geleden. Ik weet dat dat die van twee jaar geleden Niall had gebruikt. Rick, het vriendje had Niall gebruikt voor het geld. Niall gaf hem allemaal dingen en als hij vroeg of hij dit mocht hebben kocht Niall het. Hij was hopeloos verliefd op Rick en toen Zayn erachter kwam wat die Rick deed hadden we alles aan Niall opgebiecht. Hij was zo overstuur en dat heeft maanden geduurd. Bij de tour was hij ook stil, hij rende niet over de stage en bij nummers die hij schreef over Rick begon hij altijd te huilen.

Ik luister weer als hij begint te spelen, maar na een seconde schreeuwt hij terwijl hij hard op de toetsen drukt. Ik open voorzichtig de deur en ik doe hem open. Hij heeft zijn hoofd op zijn armen. Ik loop naar hem toe en ik ga naast hem zitten op de kruk. Ik leg mijn hand op zijn rug en ik wrijf erover. Hij kijkt me aan en hij legt zijn hoofd op mijn schouders. Het is stil, ik vraag niet wat er is want ik weet dat hij de stilte nu fijn vindt. Ik leg mijn andere hand op zijn bovenbeen en daar wrijf ik ook en ik voel mijn schouder nat worden. Ik sta op en ik pak zijn hand. Hij kijkt me aan en ik laat hem staan. Ik loop naar de bank en ik trek hem zacht mee. Ik ga op de bank liggen en ik laat hem tegen mij aan liggen. Hij legt zijn hoofd in mijn nekholte en zacht snikken verlaten zijn mond. Ik schuif mijn hand onder zijn shirt en ik begin over zijn rug te wrijven. Ik probeer zo veel mogelijk te doen wat hij fijn vindt als hij gekalmeerd moet worden. Als hij gestrest is vindt hij dit ook fijn alleen vaak sluit hij mensen af en durft hij dit niet te vragen.

"Sorry." zegt hij zacht na een paar minuten. "Wil je erover praten?" vraag ik. "Ik kom niet verder met mijn nummer, ik ben gestrest door de concert van straks en ik heb geen idee waarom." "We spelen voor meer mensen." zeg ik en ik wrijf door zijn haar. "Je helpt niet." Ik grinnik. "Sorry." Hij grinnikt. "Dankjewel." zegt hij en hij kijkt me aan. Ik breng mijn hand naar zijn gezicht en ik veeg zijn tranen weg. "Het is maar goed dat Louise jou haar en make-up nog niet hebt gedaan." Hij grinnikt en hij legt zijn hoofd op mijn borst. "Ze moet jou weer bijwerken." mompelt Niall. "Dat is altijd zo." zeg ik en hij knikt. "Dankjewel dat je hier was." "Ik ben blij dat ik je mocht troosten." Hij kijkt me aan en ik wrijf over zijn wang. Hij glimlacht zwakjes en hij sluit zijn ogen. Na een paar seconde opent hij ze weer als mijn duim over zijn onderlip gaat. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn lippen. Als hij los laat legt hij zijn hoofd weer op mijn borst.

"Hier zijn jullie." Ik kijk naar de deur en ik zie Liam. "Ik kom Niall ophalen." Niall zucht en hij staat op. "Is alles oké?" vraagt Liam aan Niall. "Gestrest." Liam knikt en hij wrijft over Niall's arm. "Alles komt goed." Niall glimlacht naar Liam. "Dankjewel." zegt Niall en hij loopt de kamer uit. "Heeft hij bij je gehuild?" vraagt hij aan mij. Ik knik. "We hebben er niet veel over gepraat." Liam knikt en hij gaat op een stoel zitten. Ik ga rechtop zitten en ik doe mijn haar goed. "Zenuwachtig?" vraagt hij. "Nee, ik heb er juist veel zin in." glimlach ik en hij glimlacht ook. "Kom, we moeten naar de andere toe anders raakt Paul straks gestrest." grinnik ik en ik sta op. Liam staat ook op en we lopen samen naar de kamer waar Niall en Zayn ook zijn.

Pov. Luke

"Louis, wil je even hier komen." vraag ik. Louis was aan het kleuren. Hij kijkt me aan en hij loopt naar me toe. "We willen jou wat vertellen." zeg ik en ik zet Louis op mijn schoot. Louis knikt en hij kijkt Calum, Ash en Michael aan. "Wat vertellen?" "We gaan Zaterdag op vakantie naar Spanje, vindt je dat leuk?" Hij kijkt me aan met een open mond. "Spanje?" ik grinnik en knik. "Lukie we moet spullen pakken!" roept hij en hij probeert van mijn schoot af te komen terwijl hij giechelt. Ik glimlach bij zijn giecheltjes, dit is mijn kind en hij is ongelooflijk schattig.

"Dat gaan we vanavond doen, oké?" Louis knikt en hij legt zijn hoofd op mijn borst. Ik wrijf over zijn borst en hij giechelt weer. Hij pakt één van mijn vingers vast. "Wil je mee kleuren?" vraagt hij terwijl hij me aan kijkt. "Altijd." glimlach ik en ik sta op en hij giechelt en houdt me steviger vast.

Ik grinnik en ik zet hem op een stoel. "Wat moet ik tekenen?" vraag ik terwijl Louis mij een blaadje geeft. "Mij en jou. Ik doe dat ook." zegt hij en ik glimlach. "Wie de mooiste maakt die hangen we op aan de koelkast." zeg ik en Louis knikt hevig. "Mikey, Ashie en Callie mogen kiezen." zegt Louis en ik knik. "Ik ga winnen." zeg ik en ik steek mijn tong uit. Louis giechelt en schud zijn hoofd. "Ikke." zegt hij en hij steekt zijn tong ook uit. Calum gaat naast Louis zitten. "Ik denk dat Louis het mooiste kan tekenen." zegt hij en Louis knikt meteen. "Ikke ga winnen." juicht Louis en hij giechelt. "Misschien vinden Ash en Micheal mijne wel mooier." zeg ik en Louis schud zijn hoofd.

Dus zaterdag gaan ze op vakantie en dezelfde dag komen niall en Harry thuis....

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu