-17-

257 17 0
                                    

Pov. Harry

"Hi baby." zeg ik en ik zwaai naar Louis.

Louis zwaait terug en glimlacht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Louis zwaait terug en glimlacht. "Papa!" Hij gaat op zijn knieën zitten en blijft zwaaien. "Hi Lou, hoe heb je geslapen?" " Mis jou." "Ik mis jou ook sunshine." "We gaan vandaag aapjes zien met school!" zegt hij enthousiast. "Echt?" Louis knikt hevig. "Luke gaat mee en dan gaan we foto's maken en dan laten we ze aan jou en papa zien." "Ik ben benieuwd, lief." "Waar is papa Ni?" "Die kan elk moment de kamer in lopen." "Roep papa!" ik grinnik en de deur gaat open. "Hi you." zegt Niall en ik glimlach. "Papa!" schreeuwt Louis. Niall glimlacht en gaat naast me zitten. "Hi boefje." "Ik ga aapjes zien!" "Echt?!" Louis knikt weer hevig. Ik hoor een grinnik van Luke. "Luke, kom voor het beeld." glimlach ik. Luke gaat naast Louis zitten en glimlacht. "Hi." "Hi." zeg ik met een glimlach.

Pov. Niall

Ik kijk naar Harry's gezicht als Luke in beeld komt. Hij begint de glimlachen. Mijn blik valt op mijn handen. Na een paar seconde kijk ik weer naar het beeld. "Hey Lou, papa moet gaan, maar ik bek je vanavond weer." "Nee niet gaan." zegt Louis zacht. "Sorry Love, maar iemand moet mij spreken. Tot vanavond lieverd en heel veel plezier bij de dierentuin." zeg ik en ik zwaai. Hij kijkt me verdrietig aan, maar zwaait wel. "Doei papa." Ik sta op en ik loop meteen de deur uit.

Ik loop de badkamer in en ik doe koud water over mijn gezicht. Zal Harry nog gevoelens hebben voor Luke? Ik ga tegen de muur aan leunen. Wat als hij nog gevoelens heeft voor Luke? Hij glimlacht toen Luke in beeld kwam en hij vroeg zelf of hij in het beeld kwam. Wat als Harry besluit om toch verder te gaan met Luke? Dan is zijn gezin helemaal compleet. Luke is de echte vader van Louis en ik niet. Hij droomde er vroeger van dat Luke terug kwam, zodat zijn gezin compleet was. Ik hoor daar niet tussen.

Ondertussen zie ik niks meer door de tranen in mijn ogen. Ik laat mezelf naar beneden glijden en wanneer ik op de grond zit trek ik mijn benen tegen mijn borst aan. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en de tranen rollen over mijn wangen.

Wat als hij mij zou verlaten, voor hem.

"Niall?" ik kijk niet op. "Niall, wat is er aan de hand?" Liam legt zijn hand op mijn rug. "Niall, bud, praat tegen me." Ik schud mijn hoofd. Hij komt naast me zitten en hij doet zijn armen om me heen. "Ik weet het niet meer Li." snik ik. "Wat weet je niet meer?" ik schud alleen mijn hoofd terwijl ik verder huil op zijn schouder.

"Kan je het me nu vertellen? Weet Harry dat je je rot voelt?" "Nee en hij mag niks weten! Liam alsjeblieft hij hoeft van niks te weten. Het is gewoon alle stress en dat werd te veel." "Er is meer aan de hand." "Nee Liam ik meen het. Soms wordt de stress gewoon te veel, jij zal dat ook voelen." zeg ik terwijl ik op sta. "Ik snap niet waarom Harry het niet mag weten, gaat het goed tussen jullie?" "Ja, hij is ook zo gestrest en dat met Louis." Liam zucht en knikt. Ik geef Liam nog snel een knuffel. "Als je over iets wilt praten kom naar mij toe, oké?" ik knik.

"Niall, waarom liep je ineens weg?" Harry loopt naar me toe. Liam en ik hebben net een beetje gepraat over de tour. Nu loop ik door de gangen heen en kom ik Harry  tegen.
"Ik moest met iemand praten, dat zei ik al." "Zeker?" ik knik. "En waarom kreeg ik geen kus?" grinnikt hij terwijl hij een kus op mijn lippen drukt. "Je was bezig met praten." "Die kus kan je dan gewoon geven." zegt hij terwijl hij zijn armen om mij heen doet. "Hoe was het met Louis?" "Hij bleef maar praten over dat hij vandaag apen gaat zien." grinnikt Harry. Ik glimlach en knik. "Gaat het wel goed? Je ogen zijn een beetje rood." zegt Harry terwijl hij mijn gezicht vastpakt. "Ik uhm.... Ik heb in mijn ogen gewreven." Harry knikt even. Hij blijft me aankijken. Als ik Zayn zie lopen haal ik mijn hoofd uit zijn handen. "Ik moet nog iets tegen Zayn zeggen, ik zie je straks." zeg ik en ik ren naar Zayn toe. Harry roept mijn naam nog, maar ik kijk niet om. Ik pak Zayn's hand en ik trek hem een kamer in. Ik doe de deur snel achter me dicht en Zayn kijkt me aan. "Wat is er met jou?" "Ik moest even weg daar." "Harry schreeuwde je naam, waarom ga je niet naar hem toe?" "Ik moest wat tegen jou zeggen." "Wat wil je tegen me zeggen?" "Niks." mompel ik als ik een tijdje stil was. "Waarom zeg je dat dan tegen Harry?" ik zucht en ik ga op de grond zitten. "Niall? Is alles goed?" vraagt hij terwijl hij naast me komt zitten. Ik knik. Ik wil niet vertellen over dat ik weer jaloers was. Hij legt zijn hand op mijn knie en ik kijk hem aan. "Ben je eerlijk?" ik knik weer. "Dus de relatie tussen jou en Harry gaat ook gewoon goed." Ik zet een neppe glimlach op en ik knikt.

Ik zit bij Louise voor de make up. We hebben straks weer een show en ik kan niet wachten. Na de show vliegen we naar Ierland. Mijn familie komt morgen  bij de show kijken en ik kan niet wachten op ze weer te zien.

"Je bent stil vandaag." grinnikt Louise. "Moe." zeg ik. "Heb je iets nodig om je wakker te maken?" "Energie blikje, misschien wordt ik wakker." glimlach ik. "Sorry, Ni. Ik mag je dat niet geven van het management." Ik zucht. "Wat mogen we wel van het management."

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu