Pov. Harry
"Nee, papa!" Louis klemt zich aan mij vast.
Het is Zaterdag, de dag dat de tour begint. De dag dat Louis met Luke mee gaat. We zullen elkaar voor twee maanden niet meer zien. Daarna hebben we een week vakantie en zien we Louis weer. Louis blijft wel in zijn eigen huis. Ik heb tegen Luke gezegd dat hij in ons huis mag blijven. Niall weet daar alleen nog niks van af.
"Ik wil niet weg, papa." snikt Louis. Ik doe mijn armen om zijn lichaampje. "Ik hou van je Boo, maar het moet, dit moet." "Nee, ik wil bij jou blijven." snikt Louis. "Verlaat mij niet papa." Ik slik even. Een brok zit in mijn keel. "Ik verlaat je niet. We bellen elke dag en meerdere keren." "Nee niet bellen, ik wil mee, ik wil bij jou blijven." Ik kijk Niall aan terwijl er een traan over mijn wang rolt. "Het is voor een paar weken." zeg ik. "Veel weken, papa." Ik laat Louis naar me kijken. "Elke dag zullen we elkaar zien via de telefoon. Lieverd denk je dat ik je ga vergeten? Papa houdt van je, zo zo ongelooflijk veel." "Ik wil niet weg." Louis legt zijn hoofd weer bij mijn nek, zijn benen gaan steviger om mijn middel en zijn armen gaan om mijn nek heen. "Louis alsjeblieft." "Nee." huilt hij schreeuwend. Luke doet zijn armen om Louis middel. "Kom hier, ze moeten weg." zegt Luke zacht. "Nee! Ik ga niet weg! Papa ik wil niet weg!" schreeuwt Louis. Mijn oren doen pijn door het schreeuw. Niall probeert Louis armen, maar Louis is op dit moment veel te sterk. "Louis, babe, kijk me is aan." zeg ik zacht, maar wel zo hard dat hij het hoort. "Laat me bij je blijven papa, ik zal me gedragen en ik zal veel slapen." snikt hij. "Baby als ik je mee kon nemen had ik dat gedaan." "Neem me mee." snikt hij. Ik zeg niks meer. Ik kan niet steeds zeggen dat hij niet mee mag, het doet hem zoveel pijn dit. Ik sluit mijn ogen en ik leg mijn hoofd op zijn schoudertje.
"Het is tijd." zegt Paul. Ik kijk hem aan. "Louis." "Nee!" schreeuwt hij. Luke probeert hem los te krijgen. "We krijgen hem echt niet los." zegt Luke. Paul krijgt Louis handen los en hij pakt Louis van mij af. Louis begint hysterisch te huilen. "Je moet naar de bus lopen Harry." Ik bijt op mijn lip. Ik druk een kus op Louis lippen en daarna loop ik naar de bus. Niall loopt naast me. Ik sluit mijn ogen en de tranen verlaten mijn ogen als watervallen. Het geschreeuw wordt steeds erger en ik wil me zo graag omdraaien. We lopen de bus in, ik wil zo graag achterom kijken, maar ik weet dat Louis meer overstuur raakt. De deuren sluiten en ik sta stil. Bij Niall loopt er ook tranen over zijn wangen. Ik omhels hem en ik leg mijn hoofd in zijn nekholte. Snikken verlaten mijn en zijn mond. Paul komt de bus binnen en daarna begint hij te rijden. "Alles komt goed." zegt Paul. Niall laat me los en ik veeg met mijn mouw langs mijn gezicht. Zayn en Liam lopen ook naar ons toe. Zayn wrijft nog een paar tranen van mijn gezicht. Liam heeft Niall in een omhelzing gebracht. "We gaan veel cadeautjes kopen voor hem." Ik knik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij doet zijn armen om me heen en hij wrijft over mijn rug. "Hij schreeuwde zo erg en ik moest gewoon weglopen, ik mocht niet omdraaien." "Je kind achter laten is nooit makkelijk, Haz. Zelf niet als ze niet huilen dan blijft het moeilijk."
Een uurtje later.
"Ik heb Luke de huissleutel gegeven. Louis kan dan in zijn eigen bed slapen, in zijn eigen huis." "Hij woont dus nu eigenlijk in ons huis?" zegt Niall. Ik knik. "Waarom weet ik daar niks van?" "Omdat ik bang was dat je zo zou reageren. Louis slaapt nu waar hij zich toch veilig voelt. Als hij ook nog is een ander huis moest wonen ik wist niet of hij dat kan handelen." "Wat als Luke spullen van ons pakt?" "Dat doet Luke niet." "En dat weet je nu al? We zien hem net een week, Harry. Misschien is hij toch anders dan hij doet." "Doet hij niet." "Je beschermt hem nu al!" "Hij heeft ons kind bij zich, Niall. Ik vertrouw hem en ik weet zeker dat hij geen spullen van ons pakt!" "Stoppen jullie twee! Jullie maken ruzie niks. Jullie zijn beide verdrietig, troost elkaar en ga geen ruzie met elkaar maken. Het zal jullie beide niet helpen, het zal alles erger maken." zegt Liam. Ik bijt op mijn lip en Niall zucht. "Je kon dingen met mij bespreken. Ik weet dat jij het beste voor Louis wilt, dat wil ik ook, maar zomaar dingen beloven zonder dat ik het weer kan niet Harry. Ik deel alles met je." "Je maakt een probleem over niks, Niall." "Jongens! Hebben Jullie überhaupt naar Liam geluisterd? Jullie hebben elkaar steun nu nodig."
JE LEEST
Little Guy Deel 2
Fiksi PenggemarLouis Styles is 6 Harry Styles is 23 Niall Horan is 24 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24