-23-

235 13 0
                                    

Pov. Niall

Het is 3 uur later. Liam, Zayn en Harry zijn in de tourbus aan het slapen. Het is nu bijna 12 uur en we moeten morgen weer vroeg op. Ik bleef nog hier en nu zit ik achter de piano. Ik had het blad van de noten bij me. Ondertussen had ik weer wat meer en een klein stukje tekst.

I knew from the moment that I meet you this wasn't right
But I couldn't leave you 'cause you treated me so damn right

Deze tekst spook de hele dag al in mijn hoofd. Dit nummer gaat over Harry, dat was al duidelijk. Meestal heb ik als eerst het refrein, maar nu niet.

Als mijn telefoon pak neem ik met een glimlach op.

"Hey Bebe."

"Hi blondie, hoe gaat het?"

"Ik kan niet wachten tot je met ons mee gaat op tour."

"Ik kan ook niet wachten."

"Ik hoop dat je Louis nog kan zien wanneer je hier bent."

"Wanneer gaan jullie naar Lou?"

"Zaterdag, we hebben dan een week vrij."

"Ik kom twee weken later. Ik zal hem net niet zien." zucht ze.

"Ik ga je bellen, dus je neemt op." grinnik ik.

"Bellen is niet hetzelfde."

"I know."

"Dus waar ben je mee bezig?"

"Piano spelen, ik ben bezig met een nieuwe nummer."

"Laat horen!"

"Nee." grinnik ik. "Je hoort het als je hier bent, oke? Het is nog niet af en ik weet niet of ik de tekst ga veranderen."

"Oke, maar als ik er ben beloof je me dat je het laat horen."

"Beloofd."

"Niall?" ik draai me om en ik zie een half slapende Harry staan. "Hey, wat doe jij hier?" vraag ik en hij gaat bij me zitten. "Ik was op zoek naar jou, je zou snel na mij de bus in gaan." zegt hij. Ik open mijn armen en hij komt bij me liggen. "Met wie ben je aan het bellen?" vraagt hij zacht. "Bebe." Hij glimlacht. "Hi Be." "Hi Haz." Hij legt zijn hoofd op mijn borst en hij wrijft over mijn buik. Ik glimlach en druk een kus op zijn haar en daarna wrijf ik over zijn haar.

"Hoelaat is het bij jullie?" vraagt ze.

"Bijna half 1."

"Wat doe je nog zo laat op?! Jullie moeten naar bed."

"Ja mam, ik ga zo." ze grinnikt.

"Ik denk dat Haz ook moe is. Ik spreek je binnenkort, heel veel plezier met Louis Zaterdag en ik hoor nog van jullie. Bye Love."

"Doei baby."

ze grinnikt en daarna hangt ze op.

"Je mag alleen mij baby noemen." mompelt Harry. "Jaloers?" grinnik ik. "Nee." "Jij bent mijn baby Haz. Bebe is mijn baby zusje." grinnik ik. Ik hou ervan als hij jaloers is. Hij zegt nu niks meer, maar hij doet zijn armen om mij heen en hij kruipt dichter tegen me aan. "Val je niet in slaap?" "Kan niks beloven." "Zullen we dan naar de bus gaan?" "Ga jij mee?"  "Ja, we moeten weer vroeg op morgen." "Morgen laatste concert en dan een week vrij" glimlacht Harry. "Li vond het een leuk idee om om morgen avond uit eten te gaan met zijn allen." "Ligt eraan hoe moe we zijn."grinnikt Harry.

Morgen na het concert gaan we meteen naar het vliegtuig en vliegen we weer naar Engeland. als we daar landen is het rond 6 uur.  En Zaterdag zien we Louis weer. 

"Kom we gaan naar de bus." zeg ik en ik sta op. Harry zucht en ik help hem opstaan. "Ik ben zo moe." mompelt hij. Ik til Harry op als een bruid en hij doet meteen zijn armen om mijn nek. "Dit had je ook kunnen zeggen." grinnikt hij en ik loop de kamer uit richting de bus. Harry heeft zijn hoofd op mijn schouder gelegd waardoor ik zijn adem op mijn nek voel. Als ik bij de bus aan kom laat ik Harry weer staan en ik open voorzichtig de deur. "Kom je bij mij slapen?" vraagt Harry zacht en ik knik. Harry kruipt als eerst in het kleine hokje. Ik doe mijn broek uit en daarna ga ik naast hem liggen. Ik doe mijn arm om hem heen en hij verplaats zijn hoofd dichter bij die van mij. Ik druk een kusje op zijn lippen en hij verplaats zijn hand naar mijn nek.

"Ik eindig de dag goed." glimlach ik en ik kruip dichter tegen hem aan. Ik blijf in zijn ogen kijken. Door een lichtje in het bus kan ik zijn ogen nog zien. Ik leg mijn been om zijn middel en ik leg mijn hand op zijn wang en ik wrijf erover. "Baby, I love you." zeg ik en ik druk mijn lippen op die van hem en we komen in een liefdevolle zoen.

"I love you too." mompelt Harry. Ik glimlach en ik blijf in zijn ogen kijken. Weer druk ik en kus op zijn lippen. Ik sluit mijn ogen en ik glimlach. Hij legt zijn voorhoofd op de mijne en ik voel zijn adem op mijn lippen. Hij verplaats zijn hand naar mijn heup en hij wrijft erover. Ik leg mijn hand weer op zijn wang. Onze lippen connecten weer. Het kleffe voor het slapen gaan voelt geweldig, de liefde die we voor elkaar voelen laten we aan elkaar zien en we laten het aan elkaar voelen.

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu