-31-

252 15 7
                                    

Pov. Harry

"Harry, om 10 uur hebben we een afspraak met Mevrouw Haken." zegt Liam wanneer we op de gang staan. Ik knik. "Ga je nog met mij mee?" "Wil je dat ik mee ga?" vraagt Liam. Ik knik. "Alsjeblieft." zeg ik en Liam knikt en glimlacht. Ik omhels hem. "Dankjewel." zeg ik en ik hou hem steviger vast. Liam wrijft over mijn rug. "Dankjewel voor alles." zeg ik en ik kijk hem aan. "We gaan er alles aan doen zodat Louis met ons mee kan oké?" ik knik en glimlach. "Kom, pak je spullen want het is nog een tijdje rijden." zegt Liam en ik knik en we lopen Louis kamer in. Louis ligt nogsteeds te slapen. "Wij gaan." zeg ik en ik druk een kus tegen Niall's wang. Niall kijkt me aan en drukt een kus op mijn lippen. "Vergeet niet te vragen wanneer Louis naar huis mag." "Ze zal straks wel komen." Ik knik en ik druk nog een kus op Niall's lippen, ook druk ik een kus op Louis voorhoofd. Liam en ik lopen daarna uit het ziekenhuis.

Pov. Niall

Het is een half uur later, Louis is nogsteeds aan het slapen. Een zuster kijkt Louis na. "Zijn koorts is redelijk veel gezakt." zegt ze en ik knik. "Ik ga met een collega overleggen, maar ik denk dat er een grote kans is dat hij naar huis mag." "Echt?" ze glimlacht en knikt. Ik wrijf door Louis haren terwijl de zuster weg loopt en Zayn weer aan de andere kant gaat zitten. "Als hij naar huis mag, zal ik met je mee gaan?" "Graag." zeg ik.

"Hij mag naar huis." zegt ze wanneer ze de kamer in loopt. "Dankuwel." zegt Zayn terwijl ik met een grote glimlach naar Louis kijk. "Wie is de andere vader van Louis?" "Ik." zeg ik en ik kijk haar aan. "U kunt de papieren tekenen en dan kunt u hem meenemen naar huis." Ik glimlach en knik. "Blijf jij bij Lou?" vraag ik aan Zayn en hij knikt. Ik loop met de arts mee. "Wanneer zijn koorts terug komt is het beste om terug te komen. Sinds hij nog niet echt sterk is hebben we hem het liefst hier. En hetzelfde is voor zijn rug. Als hij klachten krijgt meteen hier komen zodat we het beter kunnen uitzoeken, maar wij zien niks raars bij zijn rug." Ik knik en ze pakt de papieren erbij. Ik teken het en ze glimlacht naar me. "Nog heel veel beterschap en ik hoop dat het snel beter met hem gaat." Ik schud haar hand. "Dankuwel en bedankt voor u help." "Dat is mijn werk, Lieverd." Ik glimlach en knik. Ik bedank haar nogmaals en ik loop terug naar de kamer van Louis. "Ik heb zijn spullen ingepakt." "Thanks Zayn." glimlach ik en ik ga naast Louis op het bed zitten. Voorzichtig wrijf is door zijn haren. "We gaan naar huis Boo, we zijn weer met zijn drieën vanavond zoals het hoort " fluister ik en ik druk zacht een kus op zijn voorhoofd. "Ik heb zijn jas hier." zegt Zayn en hij geeft het aan mij. Ik glimlach naar hem en dan doe ik voorzichtig zijn jas aan bij Louis. Daarna til ik hem op en neemt Zayn Louis zijn spullen en we rijden naar huis.

"Haz, wanneer je dit hoort bel me terug. Louis is thuis." zeg ik in de voicemail.

"Denk je dat ze nu in gesprek zijn?" Vraag ik. Zayn kijkt naar de klok. "Grote kans." zegt Zayn. Ik kijk naar Louis die ik op de bank heb laten liggen met zijn deken en knuffeltjes bij hem. Langzamerhand begint hij wakker te worden en ik loop naar hem toe en ik ga voorzichtig naast hem zitten. "Hey Boo." zeg ik zacht wanneer Louis zijn ogen opent. Hij kijkt naar mij en daarna kijkt hij om zich heen. "Thuis?" vraagt hij zacht en ik glimlach en knik. "We zijn thuis." glimlach ik en Louis glimlacht zachtjes. "Waar is papa?" "Die komt strakjes." Louis knikt en pakt zijn aapje. "Heb je ergens pijn?" Vraag ik. "Gips weg? " vraagt Louis. "Die moet een paar weken blijven." Louis kijkt naar beneden en hij kijkt sip. "We gaan heel veel knuffelen en films kijken." zeg ik en Louis glimlacht weer. "Heb je ergens pijn Louis?" Vraag ik nog een keer. Louis schud zijn hoofd. Hij steekt zijn armen naar mij uit en ik pak hem voorzichtig vast en ik zet hem op mijn schoot en ik doe mijn armen om hem heen. Zayn komt naast ons zitten en Louis kijkt hem aan. "Zaynie." glimlacht hij. Zayn glimlacht en hij wrijft over Louis zijn wang. "Hey kleine."

Pov. Harry

"Geef mij goede redens om hem mee te nemen." zegt mevrouw Haken.

"Hij en Luke hebben een auto-ongeluk gehad en Luke kan door zijn pijn niet goed voor Louis zoeken. Louis heeft zijn been gebroken en hij moet mensen hebben die hem kan tillen. Mijn ouders of die van Niall worden ook steeds ouder. Niall en ik zijn zijn ouders en wij moeten voor hem zorgen. Ja we reizen van land naar land, maar dit keer moet hij zeker rusten en ik zorg ervoor dat hij veel rust gaat krijgen. " zeg ik.

"En over school, ik kan Louis les geven. Ik heb altijd die leraar geholpen, omdat ik altijd kinderen wilde les geven. Ik weet hoe de les stoffen zijn voor groep 3 en ik heb goede contacten met zijn school en leraar." zegt Liam. "Ben je bereid om hem elke dag les te geven met jou drukke planning?" vraagt mevrouw Haken. "Ja, alles voor hem." zegt Liam.

"Sorry jongens, ik zeg nee. Ik zorg voor nieuw oppas voor Louis."

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu