-36-

232 18 4
                                    

Pov. Niall

"Het lijkt soms net of ik er niet ben. Hij zegt Louis hallo enzo, maar mij negeert hij. Hij is de hele dag met Luke bezig en anders met Louis. In de avond gaat hij vroeg naar bed." zeg ik tegen Zayn.

Luke woont nu 2 dagen bij ons en alles is veranderd tussen mij en Harry.

"Ga je met hem mee naar bed?" "Wanneer Luke en Louis slapen gaat hij ook meteen en dat is rond 9 uur. Ik ben de eerste nacht met hem meegegaan, maar zelfs daar krijg ik geen aandacht van hem. Gisteren heb ik in de andere logeerkamer geslapen." zeg ik en Zayn zucht. "Denk je dat hij Luke weer leuk vindt?" Ik kijk naar mijn handen en ik knik. "Hij doet alles voor Luke. Eten maken, drinken zetten, kleren wassen, alles wat meneertje wilt." "Luke is herstellende, hij mag niet veel doen." Ik zucht en mijn gedachten gaan naar de eerste keer dat ik Harry ontmoet te. Hij zag  er betrouwbaar uit, maar ook weer niet. Begrijp je me?

The truth is your a damn good guy
But I knew from the moment that I meet you this wasn't right

"Niall!" Ik kijk weer op en ik zie Zayn recht voor me. "Gaat het?" "Zayn? Heb jij een papier en een pen voor mij?" Vraag ik. Zayn knikt langzaam en staat op. Ik herhaal de tekst de hele tijd door mijn hoofd en Zayn komt terug met een papiertje en een pen. Ik pak ze meteen aan en ik schrijf de tekst op.

The truth is your a damn good guy
But I knew from the moment that I meet you this wasn't right

"Gaat dit over Harry?" Ik kijk op en ik bijt op mijn lip. "Is het voor dat nieuwe nummer dat je aan het schrijven bent?" "Misschien." mompel ik en ik stop het briefje in mijn broekzak. "Je schrijft een nummer over Harry?" "Zayn alsjeblieft." zucht ik geïrriteerd. "Sorry."

Pov. Harry

"Kan ik wat drinken krijgen?" vraagt Luke. "Tuurlijk, wat wil je?" "Water." Ik knik. "Dankjewel." glimlacht Luke en ik glimlach ook en ik loop naar beneden. Ik pak een glas en ik vul het met water.

Ik zucht als ik Louis weer hoor. Sinds een uur probeer ik hem te laten slapen, maar na een kwartier is hij weer wakker. Ik ga snel naar boven. "Hier is je glas, Louis is weer wakker ik kom straks terug." zeg ik en ik plaats snel het glas en ik ren naar Louis kamer.

Waarom is Niall op dit moment weg en waarom is hij zo lang weg. Ik kan niet alles alleen doen hier.

"Ik ben hier Louis." zeg ik als Louis harder begint te snikken. Ik ga voorzichtig in zijn bed. "Papa." huilt hij. "Wat is er Lieverd?" "Pijn." snikt hij. "Waar heb je pijn? Kan je het aanwijzen?" Louis raakt zijn voorhoofd aan. "Moet je ook naar de wc?" Louis schud zijn hoofd. "Oke, ga maar liggen, papa zorgt ervoor dat je hoofdpijn weggaat." zeg ik en Louis kruipt onder zijn dekens. "Sluit je oogjes maar." zeg ik en ik begin bij zijn slaap te wrijven. Langzamerhand begint hij in slaap te vallen.

De voor deur gaat open en dicht. Niall is thuis.

Ik blijf bij Louis tot ik zeker weet dat hij in slaap is. Als ik het zeker weer stap ik voorzichtig uit zijn bed. Ik loop naar Luke's kamer. Als ik de deur open zie ik hem ook slapen. Ik pak zijn lege glas van het nachtkastje en ik loop naar beneden. Ik stop bij de deur. De deur is dicht en ik hoor Niall spelen op de piano.

(ONDERTUSSEN IS ER TEKST)

Looking back through changes where we started from

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu