-10-

302 15 2
                                    

Pov. Harry

"Het is voor even, lieverd. We gaan elkaar elke dag zien via de telefoon, dat beloof ik." Louis knikt en klemt zich vast aan mij. Ik geef een teken aan Niall dat hij mee moet knuffelen. Niall gaat achter Louis zitten en hij doet zijn armen om Louis heen. Zijn handen raken mijn armen. "Wat dacht je van elke nacht bij papa en mij slapen?" vraagt Niall. "Echt? Elke nacht?" "Elke nacht." Louis knikt. "We houden van je Louis." "Hou ook van jou papa en papa."

"Oke,wij gaan een ijsje halen, hoe klinkt dat?" zegt Niall. Louis knikt en glimlacht. "Zullen we jou eerst even omkleden?" vraagt Niall en Louis schud hevig zijn hoofd waardoor ik grinnik. "Peter Pan pakje blijven." zegt hij en hij doet zijn armen om hem heen. Vanochtend had hij die meteen aangetrokken. "Oke, maar het zwaardje blijft hier. We willen niet dat die kwijt raakt." Louis schud zijn hoofd en legt het zwaardje om zijn bed. "Papa, tillen." Ik til hem op en we lopen met zijn drieën naar beneden. "Je gaat eerst even proberen om naar de wc te gaan." zeg ik en ik doe de deur open. Ik help hem om zijn pak uit te trekken en daarna loop ik weg. Ik doe de deur dicht, maar ik blijf bij de deur staan. Niall komt tegen me aan staan en hij wrijft over mijn wang. Zacht drukt hij zijn lippen op die van mij. "Je hebt het goed uitgelegd." "Ik wil woensdag goed met Luke praten onder vier ogen. Ik wil alles vertellen over Louis. Wat hij bijvoorbeeld moet doen als Louis overstuur is." Niall knikt en kust mijn wang. "Papa, ik ben klaar!" Niall grinnikt en ik doe een stap opzij. "Ga jij? Ik wil even wat drinken." Niall knikt en ik loop de keuken in. Ik pak wat drinken en ik neem een slok. Mijn blik blijft op het glas terwijl ik nadenk. Als ik iets voel tegen mijn been kijk ik op. Louis zijn armen zijn om mijn been. "Hey babe." Louis doet zijn armen omhoog en ik til hem op. "Je moet even wat drinken." zeg ik en ik geef Louis mijn glas. Louis neemt een slokje en daarna geeft hij het glas aan mij en ik drink het laatste beetje op. "Waar is Papa?" vraag ik aan hem. "Hij moest zich nog omkleden." zucht Louis en ik grinnik. "Zullen we hem maar gaan roepen?" "Papa!" schreeuwt Louis meteen. "We gaan naar de trap en dan mag je schreeuwen." Louis grinnikt en knikt. "Papa!" schreeuwt Louis bij de trap. "Bijna klaar!" "Ik wil ijs!" ik glimlach als ik naar Louis gezicht kijkt. Zijn ogen kijken naar boven naar onze slaapkamer. Als de deur open gaat maakt Louis een beweging waardoor ik naar hem kijk. Louis giechelt en tikt mijn neus aan. "Waar was dat voor?" Louis giechelt weer en omhelst me. "Oke, ik ben klaar." "Wil je zijn jas pakken?" Niall knikt. "Ik zet je op de grond zodat we je schoentjes kunnen aantrekken." "Nee." Louis houdt me steviger vast. "Ik til je straks weer op. Het is voor even." Louis laat me met een zucht los. Ik zet hem op de trap en ik doe zijn schoenen aan. Niall geeft Louis zijn jas en die trekt hij aan. Ik doe mijn jas aan en ik til Louis weer op. We lopen de deur uit en we lopen de deur uit, Louis speelt met mijn haren onderweg.

"Welk ijsje wil je?" "Smurfen." ik knik en ik zeg wat we willen. "Haz, paparazzi." zegt Niall zacht. Ik kijkt achter me en ik zie ze inderdaad staan. Louis verstopt zijn hoofd in mijn nekholte. "De studio is om de hoek, laten we Louis daar zijn ijsje eten?" ik knik. Louis houdt er totaal niet van als hij gefotografeerd wordt. Niall pakt zijn ijsje en die van Louis. Ik bedank de vrouw en we lopen weg.

"Harry, Niall! Mogen we wat vragen stellen?" Louis krimpt in door alle flitsen en het geschreeuw. "We zijn bijna bij de studio." mompel ik tegen hem. We lopen snel door. Er komt een heel groote groep fans aan. Het geluid wordt steeds harder. Mijn schouder wordt nat en ik hou Louis nog dichter tegen me aan. "Het komt allemaal goed, geen traantjes." fluister ik zacht. De fans gaan steeds dichter tegen ons aan staan en ze raken ons aan. Louis begint te schreeuwen wanneer iemand hem vast pakt en krimpt nog meer in. "Jongens, alsjeblieft." probeer ik, maar we komen niet meer verder. "Papa!" ik wrijf over zijn onderrug om te proberen hem rustig te krijgen. Fans gaan met ons op de foto. "Aan de kant!" schreeuwen mensen, de politie. "Laat mij erdoor!" "Harry, Niall! Mag ik op de foto!" er wordt een telefoon voor mijn neus geschoven. Ik glimlach maar en probeer naar Niall toe te gaan. "Het spijt me." zeg ik tegen een meisje dat verdrietig begint te kijken. Ik bijt op mijn lip als ik haar aankijk. Ik zucht en ga met haar op de foto, ik kan mensen niet zo laten zitten. "Alsjeblieft pak hem hem niet vast." roep ik als Louis weer schreeuwt en zijn been dichter tegen mij aan drukt. Al snel is de politie bij ons en worden we hier uit geleidt. We worden in een auto geplaats. Ik laat Louis iets losser vast en ik wrijf over zijn heup terwijl de tranen bij hem blijven rollen. "Alles is voorbij." zeg ik en ik wrijf over zijn wang. Louis klemt zich weer tegen me aan en ik hou hem dichter tegen mij aan. Niall legt zijn hand op Louis zijn been. "Was niet leuk." snikt Louis  "Ik weet het lieverd, maar alles is voorbij nu."

Little Guy Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu