Pov. Niall
Later waren Bebe en ik in de studio. De andere moeten ook nog komen, maar Harry en louis waren nogsteeds aan het slapen. Wij waren alvast gegaan.
"Kom is hier en ga zitten." zegt Bebe en ze gaat op de bank zitten en ik ga naast haar zitten. "Vertel me alles." ik zucht zacht. "Het doet zoveel Bebe. Harry had beloofd dat het nooit zou gebeuren, maar ik zag het aan komen. Harry keek zo vaak naar Luke en hij beet op zijn lip en ga zo maar door. We hadden al problemen, maar hij had beloofd dat het beter zou worden en toen de dag daarna vertelde hij me dat hij en Luke gezoend hadden." ik veeg mijn tranen weg. Ik wil niet meer huilen, de afgelopen dagen heb ik dat al te veel gedaan, maar ik kon het niet tegen houden.
"Oh Ni." Ze omhelst me en ik hou haar stevig vast. Ze wrijft over mijn rug en ik sluit mijn ogen. "Je houdt nog heel veel van hem hé?" "Ja en daarom doet het zoveel pijn. Maar waarom zou hij ooit voor mij gaan? Ik ben het niet waard." "Hey zeg dat niet. Niall je bent een geweldige persoon. Denk niet dat je het niet waard bent, want Niall Harry houdt zoveel van je. Hij mist jou net zo veel zoals jij hem mist. Jullie twee zijn gemaakt voor elkaar. Luke heeft hem gekust toen Harry emotioneel niet stabiel was en daar heeft Luke misbruik van gemaakt. Harry was degene die hem heeft weggeduwd al snel toen hij op helderde. Harry is er net zo slecht er voor zoals jij. Jullie kunnen niet zonder elkaar." "Ik kan hem niet zomaar vergeven Bebe." "Niemand vraagt dat Niall" "Het lijkt wel zo. Het is net alsof ik hem meteen moet vergeven, omdat het maar een zoen was en geen sex, maar Bebe het doet zoveel pijn!" "Ik zeg niet dat je hem moet vergeven. Oké? Ik zeg alleen dat jullie twee te veel van elkaar houden. Ik weet zeker dat dit goed komt en ik wil niet dat je zo over jezelf praat." zegt ze terwijl ze mijn handen pakt en naar me kijkt. "Al die vertrouwen lijkt weg te zijn." "Niall waarom praat je niet met Harry? Zeg wat jij denkt en laat hem praten over wat hij denkt. Jullie hoeven niet meteen weer een relatie te hebben Niall. Je moet zijn vertrouwen terug krijgen. Jullie hebben samen Louis en voor hem moeten jullie dit gesprek ook doen. Hij heeft nu veel mee gemaakt en hij kan het er niet bij hebben als zijn ouders niet tegen elkaar praten. Hij wilt samen met zijn papa's naar bed gebracht worden. Jullie twee moeten praten en jullie hoeven niet meteen een relatie te nemen. "zegt ze en ik knik zacht. "Ik ga wat drinken voor ons halen. Ik ben zo terug." zegt ze en ze drukt een kus op mijn wang.
Ze heeft gelijk. Louis is het belangrijkste voor ons allebei en daarom moeten we met elkaar praten. Als ik eerlijk tegenover Harry ben en als ik alles wat ik denk tegen hem zeg kunnen we er uit komen. Een relatie kan ik alleen nog niet aan, maar dat zou hij moeten accepteren. Ik moet zijn vertrouwen opnieuw winnen.
Ik kijk naar de piano en ik loop er naar toe en ik begin Grace te spelen.
I knew from the moment that I meet you this wasn't right
But I couldn't leave you 'cause you treated me so damn right
There was nothing wrong with you
The truth is your a damn good guy
But I knew from the moment that I meet you this wasn't rightAnd you had money and cars, looked like a star
You loved me so good, I could cry
Brought me roses and rings, such beautiful things
But I was taught never to lieI hate to see the look on your face
I wish I could make myself stay
But our hearts don't live in the same space
So tell me how to break yours with grace
So tell me how to break yours with graceI knew from the moment that I left you, you'd be alright
You're gonna find another lover, one who doesn't waste your time
But every time you look at me, my body says one last night
I swear I wouldn't leave with you
But I just came to say goodbyeAnd you had money and cars, looked like a star
You loved me so good, I could cry
Brought me roses and rings, such beautiful things
But I was taught never to lie
JE LEEST
Little Guy Deel 2
FanfictionLouis Styles is 6 Harry Styles is 23 Niall Horan is 24 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24